לוזון: ראיתי מחויבות, זה הצעד הראשון להגיע למשהו. צפו בתקציר

גיא לוזון
גיא לוזון | צילום: ערן לוף

מאמן הירוקים מרוצה מהניצחון על מכבי פ"ת, רפואה אחרי הפסד שישי רצוף: לא ישן בלילה ושובר את הראש. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
 מכבי פתח תקווה אירחה את מכבי חיפה במושבה וספגה הפסד שישי רצוף. מאמן הירוקים, גיא לוזון, מרוצה כמובן: "במחצית הראשונה היינו מאוד דינאמיים לאור תנאי מזג האוויר הלא פשוטים. בחצי השני הייתה נפילה בעקבות המאמץ. כשאין לך כוח לשחק, אתה צריך להיות מחויב ואגרסיבי מאוד. פתח תקווה שלטה במחצית השנייה אבל לא מימשה את האיומים שלה".

 


אירופה היא המטרה? "אירופה? אני לא מפנטז על כלום ויש לי רק מטרה אחת להגיע למשחק מול ב"ש ולהפגין את אותה מחויבות ואת אותו הרצון. אני חושב שראינו היום קבוצה שבה כולם נותנים הכל אחד למען השני. זה הצעד הראשון בשביל להגיע למקום כלשהו".

 

 

מאמן מכבי פתח תקווה, קובי רפואה, רשם כאמור הפסד שישי רצוף ואמר: "במחצית שנייה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, אנחנו, אבל זה לא נותן לנו נקודות. כל הכבוד למכבי חיפה".


 

אולי קצת גדול עליכם הפלייאוף העליון? "כרגע עם עובדות אי אפשר להתווכח ואני האחרון שאתרץ, כשלא מבקיעים ולא משחקים טוב. אני שובר את הראש ולא ישן בלילה. אולי צריך לעבוד יותר קשה. ננסה למצוא תשובות".

 


ובאשר להמשך: "מצפים לנו משחקים לא קלים. קודם כל בית"ר ירושלים, קבוצה מצוינת ברמות של מכבי ת"א וב"ש, ומצפה לנו קרב קשה. אין לנו זמן לבכות ונעשה את ההכנות הכי טובות שיש".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי