גיא לוזון: היינו טובים, אבל לא תמיד הטובים מנצחים

גיא לוזון. השחקנים לא הבינו אותו
גיא לוזון. השחקנים לא הבינו אותו | צילום: ערן לוף

מאמן מכבי חיפה היה מאוכזב אחרי ההפסד 1:0 להפועל באר שבע. מהראן ראדי: "לא מכובד לדבר על חגיגות במגרש של מכבי תל אביב"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע עשתה עוד צעד אל עבר האליפות, ואחרי ניצחונה הראשון זה עשרים שנה בכרמל, 0:1 על מכבי חיפה, היא תוכל לחגוג תואר כבר בשבת אם תנצח את מכבי תל אביב.

המאמן המנצח ברק בכר אמר לאחר המשחק: "עשינו צעד משמעותי אבל יש עוד ארבעה משחקים. אנחנו צריכים לשמוח ועדיין להיות חדורי מטרה לקראת שבת. פגשנו קבוצה מצויינת שהיתה לא פחות טובה ובסוף הקזנו דם. לקראת הסוף הבנו שאנחנו צריכים לשמור על התוצאה ולא משנה איך". 

על המנטליות: "זו עבודה של כל הקבוצה. יש לנו גם יועץ מנטלי אבל זאת עבודה של כולם. השנה אנחנו שוברים הרבה שיאים ואין ספק שעשינו קפיצת מדרגה. קודם נסיים כמו שצריך".

על מכבי תל אביב: "המטרה לבוא ולנצח כל משחק בלי קשר נגד מי משחקים. פחות מדבר אלי איפה ניקח אליפות, עברנו שנה ארוכה והעיקר לקחת אליפות".


בכר. צעד צעד

מהראן ראדי דיבר גם הוא: "שיחקנו לא חכם, נתנו למכבי חיפה להיכנס למשחק בשלבים מסוימים. אני חושב שהגענו לרחבת ה-16 בקלות. רעשים חיצונים? היינו בסרט הזה בשנה שעברה ולמדנו משנה שעברה, עשינו תיקו במשחקים שהיו 5-6 מחזורים לסיום וזה הכניס אותנו ללחץ. אנחנו מסתכלים על עצמנו והכי חשוב שלקחנו נקודות".

על אליפות חמישית: :עדיין לא הגעתי לשם. כשאגיע לשם אדבר על זה. בינתיים אני עם אליפות רביעית".

אליפות אצל מכבי: "לא ראוי ולא מכובד לשאול שאלה כזאת, אנחנו בספורט וכל קבוצה אחרת יכולה להיות במצב הזה וצריך לכבד את הקבוצה שאתה משחק מולה גם אם היא היריבה הכי גדולה שלך, אנחנו צריכים להשיג את שלוש הנקודות וזה הכי חשוב".

סמליות: "סמלי להשיג אליפות על חשבון מכבי? ממש לא, אמרו שבגלל השיחרור שלי הם לא לקחו אליפות, זה לא נכון, זו היסטוריה. עשיתי תקופה יפה במכבי ת"א ומכבדים אותי ולא שוכחים זה בטוח. היום אני במקום אחר ואני נהנה פה. הם ראויים לכל הערכה. אני מרגיש שאני במשפחה פה".



לוזון. הם היו הטובים?

 

מנגד סיפר גיא לוזון: "כשבאר שבע שיחקו מצוין נגדנו זה היה באשמתנו וגם היום כשהם שיחקו לא טוב. היינו מאוד מאורגנים ומחוייבים ואני לא זוכר כמעט בעיטות שלהם לשער. לחצנו טוב והיו היום הרבה דברים טובים אצלנו, אי אפשר להשוות את היכולת שלנו מלפני חודש. אנחנו רוצים לראות יכולת יותר טובה  והיה לי חשוב שלא נתבטל". 

עוד הוסיף: "המטרה היתה להיראות טוב, נראינו טוב אבל לא תמיד הטובים מנצחים". על השחקנים: הייתי מרוצה מהם היום וכולם היו מחוייבים, זה הכי חשוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי