כץ: נשארנו בליגה, אבל העונה לא הסתיימה

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

הבעלים שבע רצון מההישארות בליגה אבל רוצה לסיים במקום השביעי. קלינגר יעמוד לדין.הבעלים ינסה לשכנע אותו לאמן גם בעונה הבאה

(גודל טקסט)

שביעות רצון בהפועל חיפה מהניצחון 0:2 על הפועל רעננה, שקבע סופית שהקבוצה תמשיך לעונה נוספת בליגת העל.


בניגוד לשנים האחרונות בהן האדומים נלחמו על ההישארות עד למחזור האחרון, העונה נשארה הפועל חיפה מספר מחזורים לסיום עונה. למרות זאת, בקבוצה סיפרו כי הקבוצה רוצה לסיים במקום השביעי שיבטיח מענק כספי גבוה מההתאחדות לכדורגל. "נשארנו בליגה, אבל העונה בכלל לא הסתיימה. אנחנו רוצים לסיים במקום השביעי", אמר הבעלים יואב כץ.


 


 

מי שיצא מאוכזב מהמשחק אתמול הוא המנהל המקצועי ניר קלינגר, שחזר לעמוד על הקווים אבל הורחק לאחר מחצית אחת בעקבות ביקורת קשה כלפי צוות השיפוט בשל פסילת השער של שמואל שיימן. קלינגר צפוי לעמוד לדין במהלך השבוע הקרוב בגלל ההרחקה. "לאחרונה פסלו לנו הרבה שערים שיכלו להיות משמעותיים למיקום שלנו בטבלה" אמרו בחיפה.



קלינגר. יאמן או ינהל? (ערן לוף)

 

במקביל, כץ יתחיל לשוחח על העונה הבאה עם קלינגר וינסה לשכנע אותו להמשיך ולעמוד על הקווים, אך קלינגר מצידו מעדיף לחזור לתפקיד המנהל המקצועי. במקרה כזה המועמדים לאימון הקבוצה הם עמיר תורג'מן וניסן יחזקאל.

בנוסף, כץ וקלינגר ישוחחו בימים הקרובים עם ראשי מכבי תל אביב ויבקשו להמשיך בהשאלתו של דור פרץ. הקשר הפך לאחד השחקנים החשובים במערך האדומים וישמח להמשיך בהפועל חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי