עיר שיכורה: חגיגות ענק בבאר שבע, אלונה דמעה מאושר

שיר צדק
שיר צדק | מאיר אבן חיים

החגיגות בנתניה עברו דרומה, והאדומים שלא הצליחו להשיג כרטיס הציפו את הרחובות ואת הברים בבירת הנגב. הבעלים התרגשה במיוחד מהאליפות השניה ברציפות

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע לא הלכה לישון הלילה. השחקנים סירבו לרדת מהדשא בנתניה ולאחר שלבשו את חולצות האליפות שהוכנו מבעוד מועד והוסתרו בחדר ההלבשה, ניהלו דיאלוג עם 1,500 האוהדים שצבעו את האצטדיון באדום. הקריאות "יש אליפות, יש אליפות", נשמעו עד צומת פולג. 



 

בבירת הנגב הופעלו צופרי המכוניות, אלפים יצאו לרחובות כשהם מניפים את דגלי הקבוצה. ג'ון אוגו, שהתכבד בכיבוש שער האליפות, היה שיכור מהניצחון, במיוחד אחרי הערב המטורף שעבר עליו. עד שהניגרי הרים את הרשת של ראיקוביץ' הוא ספג הקנטות מאוהדי מכבי, שליוו כל נגיעה שלו בכדור בשריקות בוז. בירידה למחצית אוגו נישק בהפגנתיות את סמל הקבוצה, ועם פתיחת המחצית השנייה אוהדי ב"ש עודדו אותו בקריאת הקרב החביבה עליו – "אוגו משוגע, אוגו משוגע". 


  



אלונה ברקת מחתה דמעות של אושר ביציע האוהדים, וכאשר ירדה לתחומי המגרש "חטף" אותה אחד מעובדי המשק והניף אותה על כתפיו. לכבוד דומה זכה המאמן ברק בכר שנופף באגרופיו לעבר הקהל החוגג. האוהדים לא שכחו את מאור בוזגלו הפצוע, וכשהילד הענק הצטרף לחגיגה השמיעו קריאות קצובות "בוזגלו, בוזגלו". שיר צדק רץ כמו סביבון סביב הדבוקה הרטובה משמפניה וכל אחד מהשחקנים קיבל את דקת התהילה שלו ממקהלת הצבא האדום, כולל המחליפים והפצועים. מאור מליקסון, כובש שער השיוויון, הפגין חוש הומור מקורי כשפשט את חולצתו ו"תלה אותו לייבוש", חיקוי חביב לתליית החולצה של ליאו מסי אחרי שכבש את שער הנצחון בקלאסיקו. 


טירוף בדרום

 

מהמגרש בנתניה יצא האוטובוס של האלופה תחת ליווי משטרתי, ניידת מלפנים וניידת מאחור. למרות השעה המאוחרת ביקשו השחקנים לנצל את השעות האחרונות של הלילה כדי לחגוג יחד עם המסה הקריטית של אוהדיהם שנשארו בבירת הנגב. מעתה עוברת הקבוצה לנוהל חגיגות, האימונים יצומצמו והשחקנים יתמקדו בהכנות פחות לחוצות לקראת משחק ההכתרה הרשמי, במחזור הבא מול מכבי פ"ת, שבו תוענק צלחת האליפות לקפטן אליניב ברדה. בדומה לטקס הקודם, לפני שנה, יוזמנו לבמת הגביעים גם שני הקפטנים "המחליפים" – מאור מליקסון ושיר צדק. ייתכן שגם מאור בוזגלו ישתתף בשלב ההנפה.


ברדה
ברדה  מונף הלילה (מאיר אבן חיים)


ב
אוהדים חוגגים בנגב (מאיר אבן חיים)



לא ישנו הלילה בבירת הנגב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי