נעים: "לא נשנה שיטה מול הפועל ת"א". איבנצ'יץ' נקנס

יובל נעים
יובל נעים | צילום: עדי אבישי

מאמן הפועל אשקלון במסיבת העיתונאים לקראת שבת (19:00): "זה משחק גורלי, אנחנו רוצים לעמוד במשימה שהצבנו לעצמנו ולשרוד". החלוץ: "אני אף פעם לא מקלל באנגלית, אלא בשפת האם"

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון קיימה היום (חמישי) את סיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק בשבת מול הפועל תל אביב, מפגש שעשוי להוריד את האשקלונים בסופושל דבר לליגה הלאומית (שבת, 19:00).

למסיבת העיתונאים התייצבו המאמן יובל נעים ושוער הקבוצה דלה איינוגבה ותחילה היה זה המאמן שדיבר: "אם היינו יכולים לדעת את התוצאה מראש היינו אומרים שגם תיקו טוב עבורנו במשחק החוץ הקשה, אך אי אפשר לדעת מה יוליד המשחק ואנחנו נבוא להילחם כמו שנלחמנו במשך כל העונה. לא נשנה את שיטת המשחק בשביל המשחק הגורלי הזה".

נעים נשאל כיצד ירים את שחקניו לאחר שטען שכלל לא היה מרוצה מהיכולת בשני המשחקים האחרונים, בעיקר בהפסד לכפר סבא במחזור האחרון ואמר: "עשינו דרך מופלאה בשלוש השנים האחרונות, אין ספק שרצינו העונה להיות תלויים בעצמנו ולא להגיע למצב שצמד משחקים יכריעו אם נשרוד. אנחנו רוצים ויכולים להשלים את המשימה שהצבנו לפנינו".

איינוגבה אמר לקראת המפגש: "לא משנה נגד מי אנחנו משחקים, אם זה אשדוד, כפר סבא, בני יהודה או הפועל תל אביב – אשקלון מגיעה במטרה לנצח". בנוסף איינוגבה מסר לאוהדי אשקלון כי "אתם השחקן החשוב ביותר על המגרש בשבת".


איינוגבה. קרא לאוהדים להגיע (עדי אבישי)

גם יושב ראש הקבוצה איתן קסנטיני נכח במסיבת העיתונאים ואף מסר בתגובה לטענות על אי תשלום המשכורות​ של חודש מרץ כי "רק לפני שבוע קיבלנו מרשם העמותות את התקן לפעול, הכספים צריכים לעבור מספר ועדות שונות עד שיגיעו לעמותה, ביום שני הקרוב תיערך פגישת מועצה בעיר לאישור עברת הכספים לעמותה מיד לאחר מכן נשלם לשחקנים".

מי שייעדר מהמשחק הוא יוסיפ איבנצ'יץ', החלוץ הקרואטי שהורחק בכפר סבא במחזור שעבר. הוא נקנס הערב ב-1,500 שקל בבית הדין וספג הרחקה לשני משחקים על תנאי למשך שנה, אולם טען: "אני אף פעם לא מקלל באנגלית, אלא בשפת האם שלי. הייתי עצבני ואמרתי את הדברים בטון עצבני, אבל אמרתי לשופט שאני אגיד לו משהו אחרי המשחק. לא הייתי צריך לדבר איתו".

שחקני הפועל אשקלון קיימו לאחר מסיבת העיתונאים אימון ולאחריו ערכו "על האש" בהשתתפות ראש עיריית אשקלון בפועל תומר גלאם, שדיבר על חשיבות המשחק בשבת לעיר אשקלון, לתדמיתה, לתושביה ולכדורגל הישראלי בכלל. 

איבנצ'יץ'. התנצל על הפנייה לשופט (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי