גורלם לא בידם: רק 0:0 להפועל ת"א מול הפועל אשקלון

עמרי אלטמן
עמרי אלטמן | דני מרון

למרות תמיכה של עשרת אלפים אדומים במופע עידוד אדיר לא הצליחו השחקנים של קורצקי לנפק כלום מעבר להחמצה גדולה של אלטמן. ניצחון של האורחים על ק"ש במחזור הבא יוריד את הפועל ת"א וכפ"ס ללאומית

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב מתקרבת בצעדי שיא לליגה הלאומית לאחר שכשלה  הערב (שבת) במשחק הגורלי על שש נקודות מול הפועל אשקלון כשסיימה את המשחק  ב-0:0.


האדומים היו מעט טובים יותר ורשמו החמצה נוראית של עמרי אלטמן, אבל למען האמת התיקו משקף. יובל נעים הציב מערך מצוין טקטי ששיתק את שחקניו של קורצקי בראשותו של רודי חדד המצוין ובינינו למארחת לא הגיע יות מנקודה.


במשחק הזה היו בעיקר עצבים ומעט מאוד כדורגל. השורה התחתונה שלו בלתי נתפשת: ניצחון של אשקלון בשבוע הבא בבית מותיר את העולה החדשה בליגת העל ומוריד את הפועל תל אביב וכפר סבא ללאומית, מבלי קשר לתוצאות של שתי הקבוצות האלה.


ההרכבים

הפועל תל אביב: אריאל הרוש, אייל משומר, עמית ביטון, אדי גוטליב, גל שיש, בן רייכרט, אביחי ידין, מוטי ברשצקי, ג'ון צ'יביוקה (גוז'ף גנדה 50), עמרי אלטמן, טוטו תמוז (שחר הירש 63).




הפועל אשקלון:  דלה איינוגבה, שניר משען, טל מלכוף, ברניסלאב יובאנוביץ', אבי מלכה, מירקו אורמוש, רודי חדד, אסמעילה לינגאנה, מושיקו לוגסי, רז מאיר, דויד מנגה.

מהלך המשחק 
דקה 1  –
אוהדי הפועל עשו מופע פירוטכני מרשים אבל גם כזה שחרך את הדשא וחלקם נעצרו. אוהדים בודדים של מכבי תל אביב הגיעו ליציע אשקלון כדי לעודד והוצאו גם הם.


פירו. צילום: דני מרון
מזכיר משחקים בסרביה ובטורקיה. צילום: דני מרון

דקה 14 – משומר פרץ מימין והגביה כדור אלכסוני מצוין, תמוז התרומם ונגח מלמעלה למטה סנטימטרים מהקורה. ההזדמנות הראשונה במשחק.


דקה 20 – נעים סופג קללות בלי סוף מאוהדי האדומים והתלונן לשופט הרביעי. כוחות משטרה נכנסו ליציע הסמוך למאמן אשקלון להרחיק ממנו את המקללים.


נעים. צילום: מרון
נעים. לא קל לעמוד במתח וגם מול אוהדי הפועל תל אביב (דני מרון)


דקה 27
– תמוז בעט ממצב טוב לידיים של אינגובה.


דקה 34
– האורחת ביצעה התקפה שהחלה בפריצה של מנגה משמאל, המשיכה בהדיפה הססנית של הרוש והסתיימה בשתי קרנות לא מנוצלות.


דקה 45 –  
מחצית מאכזבת ודי משעממת עם מעט הזדמנויות. הזרקור עבר ליציעים עם מופעי פירוטכניקה וקללות בעיקר כנגד מאמן אשקלון נעים.


דקה 48 – גוטליב עלה לכדור קרן ונגח סמוך למסגרת.


דקה 58
– רגע נדיר: ליאני לקח אליו את שני המאמנים לשיחת אזהרה לאחר שקורצקי נהם לעברו של נעים.


דקה 61 –
מנגה ניסה לבחןן את הרוש מקצה הרחבה אבל הבעיטה הלכה  רחוק מהמסגרת.


דקה 65 – איזו החמצה של אלטמן. מתפרצת של האדומים, הירש נתן רוחב מצוין והקשר בעט ממצב מצוין החוצה!


 


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי