בשל הסירוב להכנסת המנואלה: אוהדי ב"ש מחרימים את משחק ההכתרה

אוהדי באר שבע
אוהדי באר שבע | צילום: דני מרון

אוהדי האלופה זועמים על סירוב משרד הרווחה לאשר את הכנסת אמצעי העידוד מול מכבי פ"ת (שני, 20:00, ספורט 2): "נמאס שעושים צחוק מאיתנו"

(גודל טקסט)
אוהדי הפועל באר שבע מחרימים את משחק ההכתרה מחר (שני, 20:00, ספורט 2) מול מכבי פתח תקווה בשל סירוב משרד הרווחה לאשר את הכנסת המנואלה ליציע.

 

בהודעה שהוציא ארגון ה'אוטלראס' נאמר: "לצערינו הרב ולמרות שעשינו כל מה שנדרשנו לעשות במערכת על ידי אנשי משרד הרווחה הפעלת המתקן למחר לא מאושרת.קשה להבין ולקבל את התנהלות משרד הרווחה באשר למתקן המנואלה באיצטדיון טוטו טרנר.המתקן נבנה והותקן על פי הוראות הנדסיות ועומד בכל דרישות ובדיקות ההנדסה והבטיחות ומיקומו אושר מראש על ידי גורמים אלו".




 

"למרות שלפני מספר שבועות הערימו במשרד הרווחה קושי נוסף ומנעו את הפעלת המתקן בטענה שמעברי החירום לירידה לדשא חסומים ולמרות שפתרנו את בעיה "צצים" בכל פעם קשיים חדשים, שמותירים טעם רע מאוד. נדמה כי הביורוקרט משחק באזרח, במקום שיעזור לו. נדמה כי לא משנה איזו בקשה נמלא, תצוץ לה אחרת, נוספת ושונה".

 

"האם נשמע לכם הגיוני שמתקן או כל מבנה אחר שהותקן באישור הרשות המקומית ובכפוף להוראותיה וקיבל היתר בנייה יידרש לאחר מכן לזוז מקום?האם שמעתם על מקרה בו אדם בנה את ביתו וקיבל היתר בנייה וטופס 4 מהעירייה ולאחר מכן נדרש להזיז אותו 3 מטר קדימה או אחורה? כרגע המערכת המותקנת באצטדיון תקינה לאחר כל הבדיקות וכל האישורים וכל התיקונים הטכניים שנדרשנו מפעם קודמת".

 

"באצטדיון בנתניה גם אוהדי מכבי תל אביב וגם אוהדי מכבי נתניה הרימו תפאורות בצורה דומה עם מערכת ידנית, ללא היתר בנייה, ללא אישור משרד הרווחה ועם חסימת מעברים והכל מעל הראש של האוהדים ואף אחד לא מדבר על זה – אנחנו עובדים על פי חוק, ואנשי משרד הרווחה במקום להכיר בכך, מערימים עוד קשיים.האם דין באר שבע שונה מדין נתניה?משהו פה נראה רע, רע מאוד".


שחקני באר שבע. יחגגו בלי אוהדים? צילום: דני מרון

 

"המתקן מאושר על ידי המשטרה והנהלת האצטדיון, הבעיה היא שללא חתימתו של מאיר ברוך ממשרד הרווחה המשטרה לא יכולה לאשר את ההפעלה מבחינה "בטיחותית". יש למשרד הרווחה ולאנשיו מונופול על הפעלת מתקני ספורט בארץ והחוק מתיר להם לעשות ככל העולה על רוחם ולכן אנחנו לא נוותר ונצא למאבק משפטי מול משרד הרווחה ונדרוש לאשר את הפעלת המערכת ונתבע את הכספים שהושקעו בשדרוג המערכת לדרישתם וכיום לא מקבלת אישור להפעלה באמצעות אותם אנשים בדיוק".

 

"לאחר ההתעסקות הבלתי נגמרת בפרויקט הזה ולאור ההתנהלות החובבנית של אנשי משרד הרווחה בנושא –ארגון האוהדים לקח החלטה לא קלה אך בפה אחד ובלב שלם כי לא יגיע למשחק ההכתרה מחר נגד מכבי פתח תקווה כאות מחאה, התפאורה שהוכנה כמובן לא יכולה לעלות ללא המנואלה ולא תוצג במשחק".

 

"האליפות כבר הובטחה ככה שעננת "הפגיעה בקבוצה" לא קיימת ולנו נמאס שעושים מאיתנו צחוק.כל מי שיבקר את ההחלטה זאת זכותו רק לפני שאתם עושים זאת שימו עצמכם בנעליים שלנו לדקה – אתם עובדים חיים ונושמים 24/7 את הפועל באר שבע ואת הקהל שלה, אתם תורמים מזמנכם האישי עושים דברים שלא נראו כמותם בארץ ומה שאתם מקבלים זו יריקה בפרצוף, אם המצב יישאר ככה אנחנו נפסיק את הפעילות שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי