מצטרף לצוות של גיא לוזון: שדו יעבור למכבי חיפה

דורש הרבה מחניכיו. לוזון
דורש הרבה מחניכיו. לוזון | צילום: דני מרון

מאמן הכושר נפרד מקריית שמונה וצפוי לעבור למכבי חיפה בעונה הבאה. במועדון טענו כי מעמדו של המאמן יציב: "יחזיר את הקבוצה למקום הראוי". קליין התרשם וצפוי לחתום

(גודל טקסט)
במכבי חיפה יחזרו היום (רביעי) לאימונים לקראת המשחק מול בני סכנין (שבת, 18:00, ספורט1). במועדון מבינים כי שני המשחקים האחרונים יהיו בעיקר על הכבוד האבוד של הקבוצה. במועדון התאכזבו לשמוע את ההודעה של האוהדים הירוקים כי יחרימו את המשחק הקרוב. "ננסה לעשות הכל בכדי להניא את הקהל מהחלטתו", אמרו בחיפה.


במקביל ממשיכים בקבוצה בהכנות לעונה הבאה ובראש ההכנות מינוי המנהל הספורטיבי החדש. בחיפה אישרו כי נותרו שלושה מועמדים סופיים אך טרם התקבלה החלטה לגבי אף אחד מהם. בנוסף בחיפה הבהירו כי אף אחד מהמועמדים לא העמיד תנאי לפיו הוא דורש להביא צוות מקצועי משלו במקום המאמן גיא לוזון והצוות שלו שחתומים גם לעונה הבאה.



המאמן אף שוחח עם ראשי המועדון שהבהירו לו כי מעמדו כלל לא על הפרק. בסביבתו של המאמן אמרו: "גיא חזק מכל רעשי רקע ועובד חזק על העונה הבאה. הוא הגיע לחיפה במטרה להחזיר את הקבוצה למקום הראוי לה בעונה הבאה והוא ייעשה את זה".


לוזון
לוזון עם יעקב שחר, מעמד יציב (דני מרון)


בצוות המקצועי יעקבו את המעקב אחר שחקנים זרים נוספים עד המינוי המנהל הספורטיבי אך מעוניינים להחתים בקרוב את הבלם אליסון דוס סנטוס ואת המגן פלוריאן קליין. כזכור, האחרון נחת אתמול לביקור של יממה בחיפה וסייר בעיר ובמתחם האימונים. מקורבים לעסקה סיפרו כי השחקן התרשם לטובה מהרמה של המועדון וצפוי לתת תשובה סופית בימים הקרובים כאשר הנטייה לחתום במועדון הירוק. יחד עם זאת, הוא מחזיק בהצעות נוספות מגרמניה ולכן מתלבט.



עוד הוחלט במועדון כי פרט להחתמתו של קליין יש כוונה להחתים מגן ימני ישראלי נוסף. "היום אין לנו בכלל מגן ימני בסגל וקבוצה שרוצה לרוץ בצמרת הגבוהה חייבת לפחות שני שחקנים טובים בכל עמדה", אמרו אצל הירוקים.


דגכ
קליין, נוטה לחתום (Gettyimages)


הבוקר נודע כי מאמן הכושר ערן שדו צפוי לחתום במכבי חיפה. שדו, ששימש העונה כמאמן הכושר של קריית שמונה ונבחרת ישראל, שוחח הבוקר עם הבעלים איזי שרצקי והודיע לו כי אינו מעוניין להמשיך בקבוצה וצפוי להצטרף לירוקים בעונה הבאה. שדו ישמש בתפקיד מאמן הכושר בצוותא עם אורי הראל שימשיך עונה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי