אשקלון מוכנה לקרב, עשרות אוהדים הגיעו לתמוך באימון

אשקלון
אשקלון | צילום: ליאור פוטרמן

יובל נעים וחבורתו יודעים שניצחון ביתי על קריית שמונה ישאיר אותם בליגה: "מעולם לא נחשפתי לכזה סיקור במאבקי הירידה". צפו בקהל שהגיע לדחוף את השחקנים

(גודל טקסט)

קרב ההישרדות יגיע בשבת הקרובה לקיצו, כשלצד האדומים מתל אביב שיקוו לנס, הצד הכחול של הפועל אשקלון שנעלם מעיני הקהל הרחב ינסה להוכיח כי בניגוד מוחלט לטענות, הקבוצה ראויה להישאר בליגה.

בהפועל אשקלון יסכמו מחר (שבת, 20:30) רצף של שלוש שנים היסטוריות בתולדות הקבוצה, זאת לאחר שהמועדון שהתרסק לפני כשלוש שנים וירד לליגה א, החל בתהליך שיקום קדחני עם מהפכה ענקית בתחום הכדורגל בעיר. כל זאת יתנקז למשחק הקריטי נגד קריית שמונה, שניצחון בו ישאיר את יובל נעים בליגה.
 


אל המשחק אשקלון נערכת בגזרת הקהל. המגרש הביתי יתמלא בקרוב ל-5000 אוהדים שיגיעו לתמוך ברגע החשוב. המאמן נעים, שליווה קבוצות במאבקי תחתית, ציין: "אף פעם לא ראיתי סיקור כה נרחב על קבוצה שמנסה לשרוד. זה חדש העיסוק הזה סביבנו". הקבוצה נכנסה פעמים רבות לכותרות, דבר שיכל לגרום לתנודות רבות אך בניגוד לשנים עברו נשמר שקט תעשייתי. אחד השחקנים הסביר במסיבת העיתונאים: "זה כל הכיף, כשמתעסקים בך ושואלים עליך ועוסקים סביבך, בגלל זה בחרנו במקצוע הזה".



יובל נעים. דרוך ומוכן
יובל נעים. דרוך ומוכן

 

בניגוד להפועל ת"א, באשקלון לא מראים חששות לקראת ההכרעה וזאת למרות הלחץ סביב קרית שמונה, שבשבוע האחרון נתהה סביבה האם תשמור על ספורטיביות ותילחם. הדרומיים מבינים כי הישארות לא תהיה קלה אך הסכימו להגיד כי במידה ויצליחו, הדברים ייראו אחרת, לדברי מנכ"ל המועדון אלמלם: "זה מה שרצינו העונה – לתקוע יתד בליגה. פעמיים עלינו ופעמיים ירדנו, למדנו את הליגה, ליגת העל אחרת לגמרי ממה שהכרנו, העונה עשינו ימים כלילות להבטיח משכורות, ציוד לקהל וקבוצה שתעמוד בסטנדרטים".

הבוקר הגיעו עשרות אוהדים להרים את האווירה. האוהדים מבינים כי רגע בו מועדון קטן מהפריפריה יכול לנצח ולהוריד ליגה את אחד מן המועדונים הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי הוא גדול, וזאת במיוחד על רקע התקופה האחרונה, וכנקמה אישית על ההפסד בגמר הגביע לפני עשור. בנושא אחר, באשקלון הודיעו כי המועדון הסדיר את תשלומי המשכורות של שחקני הקבוצה ואלו קיבלו את שכר חודש מרץ ואפריל במלואם.


קריית שמונה: שחקני ההרכב הראשון יחזרו, שרצקי הגיע לאימון

עירוני קריית שמונה תעבור מהפכה גדולה בקיץ הקרוב הן בצוות המקצועי והן בסגל השחקנים, אך בקבוצה מבהירים כי השבת הקרובה תהיה משמעותית, למרות שק"ש מזמן סיימה את העונה. המועדון עבר שבוע לא קל לאחר ההשפלה בשבוע שעבר מול הפועל כפר סבא בתוצאה 1:4.



שרצקי. הביע את אכזבתו מהשחקנים
שרצקי. הביע את אכזבתו מהשחקנים

 

הבעלים איזי שרצקי אף הגיע השבוע לאחד מאימוני הקבוצה וסיפר על אכזבתו האישית מכל שחקן ושחקן. בנוסף דרש הבעלים לשמור על כבוד המועדון לקראת אשקלון, ולהגיע מחויבים. גם השחקנים מבינים את חשיבות המשחק וחלקם הפגינו את המוכנות במהלך האימונים השבוע. 

הקבוצה תצא למלון באשקלון שם תשהה עד למשחק. המאמן תומר קשטן מתכוון לעלות עם ההרכב החזק ביותר, כאשר שחקני ההרכב הראשון שקיבלו מנוחה במשחקים האחרונים צפויים לחזור. שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק:"זה יכול להיות כתם שחור לא רק למועדון אלא לכל אחד מאיתנו אם נובס".


הרכבים


הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אבי מלכה, ברניסלב יובנוביץ', טל מכלוף, שניר משען, רודי חדד, איסמעיל לינגאנה, רז מאיר,ריף מסיקה( מושיקו לוגסי ),דויד מנגה, ג'וסיפ איבנציץ'.
 

עירוני קריית שמונה: איתמר ניצן, עודד אלקיים, דין מימוני, יוגב הזוהרוי (בר הילל), אורן ביטון, דידייה ברוסו, אופיר קריאף, עדן שמיר, שלומי אזולאי קשר, שובל גוזלן ואחמד עאבד (גייקוב נג'וקו).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי