ספק גדול האם יובל נעים ימשיך בהפועל אשקלון

יובל נעים
יובל נעים | צילום: אודי ציטיאט

המאמן צפוי לקבל בקרוב הצעות ממספר קבוצות בליגת העל, הנהלת המועדון טרם נפגשה עמו. ירדן אבוחצירה נרגש מההישארות בליגה

(גודל טקסט)
מהפך מבית היוצר של הפועל אשקלון. הקבוצה אשר סומנה בתחילת העונה כיורדת הבטוחה לליגה הלאומית רשמה אמש (שבת) היסטוריה ולראשונה בתולדותיה נשארה בליגת העל אחרי 1:2 דרמטי על עירוני קריית שמונה ושברה את הסטיגמה כי אינה מתאימה לליגת העל.

 

העונה הנוכחית של הפועל אשקלון הייתה אחת הקשות שידעה. המון בעיות, טלטלות, ויכוחים ופרשיות סבבו את המועדון, אך סוף טוב הכל טוב. הערב של הקבוצה הדרומית התחיל בלחץ גדול כאשר יריבתה קריית שמונה הראתה ספורטיביות רבה ועלתה ליתרון בדקה ה-19, יתרון שגרם לאוהדים רבים לחזור חזרה לאותם תמונות מן הקדנציה השנייה בליגת העל, אז הפסידו במחזור הסיום להפועל פתח תקווה וירדו חזרה ללאומית, אך הפעם אשקלון הראתה אופי רב, לא ויתרה וחזרה למשחק עם שער נהדר של רודי חדד ואף הכפילה את התוצאה במחצית השנייה מרגליו של ירדן אבוחצירה, שער שנתן האות לחגיגות ההישארות.



 

מי שאחראי על הקונצרט מאשקלון ובלעדיו כנראה העונה הזאת היית נראית אחרת הוא יובל נעים שגבות רבות הורמו בינואר על הישארותו באשקלון, זאת למרות היכולת הרעה של הקבוצה, הנהלת אשקלון שהשכילה והבינה כי לא צריך לתת לרעשי רקע לחדור לתוך הקבוצה העניקה את הסמכות למאמן שגמל להם והשאיר את הקבוצה בליגה הבכירה.

 

בהנהלת הקבוצה כבר אישרו כי הם מעוניינים בהמשך דרכו של נעים, אך הצדדים עדיין לא ישבו בנוגע לחידוש החוזה וספק גדול עם המאמן ימשיך במועדון. נעים שהוכנס לקטגורית מאמן צפוי לקבל בקרוב הצעות מפתות מקבוצות בליגת העל, אך ייתכן שיעדיף להמשיך בקבוצת טיפוחיו.

 

באשקלון מבינים כי הישארותם בליגת העל מגיעה על חשבונה של הפועל תל אביב, ונעים שבשבועות האחרונים הפך לאיש השנוא במועדון האדום אמר בסיום המשחק כי "שום דבר לא נעשה ברמה האישית. הפועל ת"א היא קבוצה שמתאימה לליגת העל וצריכה להיות בליגת העל. אני מאמין שהם יחזרו כבר בעוד שנה".




ירדן אבוחצירה. נרגש. צילום: אודי ציטיאט

 

ירדן אבוחצירה, כוכב הערב שאחראי על כיבוש השער החשוב וליווה את המועדון מהירידה לליגה א' ועד לעלייה לליגת העל, היה נרגש בסיום: "אני ארבע שנים בקבוצה הזאת. הפועל אשקלון הפכה לבית עבורי. ללבוש את חולצת המשחק זה משהו מרגש ומיוחד, זה לא עוד סתם חולצה עבורי זה הבית שלי".

 

אשקלון תחל את פגרת הקיץ, שעבורה תהיה מלחמה חדשה נוספת. עתידו הכלכלי של המועדון עדיין לא ברור, וספק רב אם אותה הפועל אשקלון שסיימה את העונה תהיה אותה קבוצה שתחל את עונת 2017/18.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי