תסכול במכבי חיפה: "נראה שלוזון צריך להחליף את כולם"

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

הירוקים אובדי עצות אחרי ה-1:0 מול בני סכנין. ביקורת על האוהדים: "הפרחחים האלה לא מאפיינים את הקהל שלנו"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה לשבור את כל השיאים השליליים והופכת את העונה האחרונה כאחת הכושלות בהיסטוריה של המועדון. חיפה ספגה הפסד נוסף בסכנין בתוצאה 1:0 ותסיים את העונה במקום השישי, המקום הנמוך ביותר ב-29 השנים האחרונות. בחיפה מתקשים להאמין כיצד בנייה עם תקציב של כמעט מאה מיליון שקל מביאים ליכולת ירודה במשחק נוסף.


הירוקים רשמו הפסד רביעי ברציפות ומעל 400 דקות ללא שער. "אמנם לוזון רוצה לעשות מהפכה בקיץ אבל נראה שהוא פשוט צריך להחליף את כולם", אמרו בחיפה. כמה זה אירוני ששוב מי שעושה את העבודה מול הקבוצה הוא האקס פיראס מוגרבי. אכזבה מקצועית גדולה הייתה שוב מהשחקנים הזרים.




הדבר אמור בעיקר לגבי הבלם הולמאר איולפסון. האיסלנדי שוב עשה טעות חמורה במרכז ההגנה שבעקבותיה הגיע השער של סכנין. "עם כל הכבוד לו, הוא פשוט לא מתאים לנו", אמרו אצל הירוקים. החלוץ פיטים אזמי, שקיבל לראשונה מלוזון מקום בהרכב הראשון, צפוי לסיים את דרכו בסיום העונה. גם שאר הזרים, פרט לגארי קגלמאכר צפויים לקבל הודעה דומה לזו של הבלם מארק ואליינטה, שייפרד מהירוקים בעוד שבוע ימים.



מאידך בקבוצה ממתינים לתשובה של המגן האוסטרי פלוריאן קליין שאמורה להגיע בימים הקרובים. בנוסף הבלם אליסון דוס סנטוס אמור לחתום בשבוע הבא. בסביבתו של השחקן נטען כי כל התנאים סוכמו והחתימה הרשמית תיערך בשבוע הבא. גם בגזרת השחקנים הישראליים בחיפה ממשיכים לעקוב אחר התפתחויות בגזרתו של דן איינבינדר שאמור להיפגש שוב עם בית"ר ירושלים והפועל באר שבע. גם עומר אצילי עדיין נמצא במחברת של חיפה, אך האופציה הזאת תעלה על הפרק רק אם השחקן יסרב למכבי תל אביב.



גם הקהל החיפאי כבר איבד מזמן את הסבלנות. לפני ההתמודדות בדוחא הודיעו ראשי ארגון האוהדים "הקופים הירוקים" שהם החליטו להחרים את המשחק ועדיין הגיעו כ-40 אוהדים ירוקים. בשל הדלילות של הקהל המקומי נשמעו היטב קריאות הקהל שלמעשה הגיע במטרה חד משמעית- לקלל את הבעלים יענקליה שחר והחלוץ אלירן עטר.




אוהדי מכבי חיפה, אתמול בדוחא. הקריאות שלהם נשמעו היטב (אודי ציטיאט)




האירוע המכוער נמשך במשך תשעים דקות ובהם נשמעו הקולות: "לא רוצים את שחר בחיפה" וקללות לעבר החלוץ. הטענה כלפי עטר כי הוא אינו ראוי לשמש כקפטן הקבוצה. דווקא לפני המשחק החליט המאמן גיא לוזון להעניק את הסרט לעטר בהיעדרם של דקל קינן וגארי קגלמאכר. "לוזון רצה לתת יותר ביטחון לעטר ולהוציא ממנו עוד יותר מנהיגות אבל קרה בדיוק ההפך", סיפרו במועדון. לא מעט דקות החלוץ נראה מדוכדך מהקולות ביציע. גם הבלם איאד אבו עביד ספג קללות לקראת סיום המשחק. בחיפה היו החלטיים בנושא: "הפרחחים האלה לא מאפיינים את הקהל הטוב של מכבי חיפה. לא ברור מה הקהל רוצה מעטר שהוא בין השחקנים שהכי המשקיעים על כר הדשא".


היחיד שנראה כנקודת האור של התקופה האחרונה הוא הקשר הצעיר איתן וולבלום. גם אתמול פתח הקשר בהרכב הראשון והיה בין הבודדים ששמרו על יכולת סבירה במשחק. בחיפה קיבלו החלטה שגם במחזור הקרוב מול מכבי פתח תקווה יעלו מספר רב של שחקנים צעירים בכדי לבדוק מי מהם יתאים להגיע לפתיחת האימונים בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי