בני סכנין רוצה את גדיר ועאבד. פאס חתם לעונה נוספת

אברהם פאס
אברהם פאס | צילום: עדי אבישי

הקבוצה מהמגזר כבר מתכוננת לעונה הבאה, פגישת עבודה נערכה עם עמיר תורג'מן. אבוקסיס נפרד לאחר ה-0:1 על מכבי חיפה: "עברתי שנה וחצי מהסרטים"

(גודל טקסט)
שביעות רצון בבני סכנין לאחר ניצחון נוסף על מכבי חיפה (0:1) שהשלים מאה אחוזי הצלחה על הירוקים. הקבוצה שיחקה אתמול (שבת) את המשחק הביתי האחרון של העונה. במועדון התאכזבו מהקהל המועט שהגיע. אלה שכן הגיעו הודו בסיום הן לצוות השחקנים והן למאמן יוסי אבוקסיס, שיעזוב את הקבוצה בעוד מספר ימים.

 

אבוקסיס התייחס לעזיבה: "עברתי כאן שנה וחצי מהסרטים. נהניתי מכל רגע למרות הנסיעה הארוכה ואני משאיר כאן הרבה חברים. אני זוכר את הרגע שאבו יונס התקשר אלי ולחץ עלי להגיע". מי שהיה שמח במיוחד מהניצחון אתמול הוא כובש השער פיראס מוגרבי שהצליח לכבוש מול חיפה שויתרה עליו במהלך העונה. מוגרבי אמר בסיום: "אני חושב שעשיתי הכול והתאמצתי להצליח במועדון גדול כמו מכבי חיפה. גם שחקנים בכירים שם אמרו לי שמגיע לי לשחק, אבל הם החליטו מה שהחליטו".


 

בסכנין חושבים על העונה הבאה והשבוע ינסו להאיץ את השיחות מול המאמן עמיר תורג'מן. תורג'מן הוא המועמד המוביל של ההנהלה והיושב ראש אבו יונס כבר נפגש עם המאמן לפגישת עבודה ביום שישי. בסכנין שומעים על עוד קבוצות שמעוניינות בתורג'מן וינסו לזרז את המשא ומתן מולו.





בנוסף, לאחר שסיכם את כל תנאיו כבר ביום חמישי, חתם הבוקר הבלם אברהם פאס על חוזה לעונה נוספת בקבוצה. העונה הקרובה צפויה להיות האחרונה בקריירת השחקן של הספרדי, שיקבל אחריה הצעה להצטרף לצוות המקצועי של המועדון. 


רוב השחקנים ימשיכו בעונה הבאה ואחד השחקנים החשובים עמו יישבו בקרוב הוא השוער מחמוד קנדיל. בנוסף במועדון שיבחו אתמול את השחקנים הצעירים ששולבו כמו איהאב שאמי ואייהאב גנאיים. גם השוער אסף רז הוכיח כי הוא ראוי לקבל הזדמנות בליגת העל. "יש לנו מועדון בריא ואיכותי. המאמן החדש שיגיע יקבל את רוב הסגל שכבר רץ וינסה לעשות שינויים קטנים", אמרו במועדון.


יוסי אבוקסיס. שנה וחצי מהסרטים. צילום: אודי ציטיאט

 

בסכנין גם רוצים להתחזק בחלק ההתקפי וחלוץ הפועל באר שבע מוחמד גדיר בראש רשימת הרכש. גם אחמד עאבד נמצא על הכוונת, אבל עלויותיו הגבוהות יכולים להיות מוקש להבאתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי