מימר: אשב עם טביב ואסגור על חוזה. צפו בתקציר

שרון מימר
שרון מימר | צילום: דני מרון

מאמן בית"ר התייחס לבואו של אוחנה למועדון: "אנרגיות מטורפות, אלי יביא אותנו לגבהים חדשים". ועוד: מלא שחקנים רוצים לבוא, תהיה קבוצה חזקה"

(גודל טקסט)

אלי אוחנה הודיע הערב (שבת) באולפן ערוץ 5 כי עדיין לא חתם כמחזיק תיק הניהול בבית"ר ירושלים במקומו של אלי טביב, אבל הוסיף שהעניין קרוב להיסגר. בכל מקרה ההתרגשות בבירה כבר הגיעה לשיאים חדשים. 

"אלי אוחנה חוזר לביתר ירושלים והאנרגיות כבר מטורפות", התייחס למינוי שרון מימר מאמן בית"ר בסיום ה-0:2 על מכבי ת"א שהבטיח לקבוצתו את הכרטיס לאירופה, "כשאוחנה יגיע זה ירים עוד יותר. המקום הזה חי על אמוציות ואנרגיות ובטוח שאוחנה יביא אותנו לגבהים חדשים".

מימר התייחס גם למעמדו שלו: "דיברתי כבר עם טביב ובשבוע הבא אני אשב ואחתום על חוזה לעונה הבאה. היתה לי בבית"ר עונה חלומית. מועדון ענק עם אנשים נפלאים". על תחילת העונה שלו בכפר סבא: "אני מאמין ובטוח שאם הייתי נשאר הייתי משאיר אותם בליגה. הירידה שלהם לא באחריותי. אבל זה מאחורי. דינמיקה של כדורגל יכולה להביא אותך למקומות שלא חלמת עליהם. אני מאוד מאמין בעצמי".

צ
מימר כבר מחכה לעבוד עם אוחנה. צילום: עדי אבישי

על ההכנות לעונה הבאה: "הסגל פה חזק מאוד ומקום שלישי זה המינימום. טביב עובד קשה כדי לחזק את הקבוצה. יש הרבה שחקנים שרוצים לבוא לבית"ר ואם יתממשו התוכניות תהיה כאן קבוצה מאוד חזקה בעונה הבאה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי