טוני מוניוס אישר ללוזון להחתים רק את קליין ודוס סנטוס

גיא לוזון
גיא לוזון | ערן לוף

המנהל הספורטיבי החדש של מכבי חיפה יביא את הזרים הנוספים. עוואד לא יושאל, שני שחקנים רכש צפויים להחתים בשבוע הקרוב

(גודל טקסט)
המאמן גיא לוזון התבטא לאחר המשחק האחרון בליגה מול מכבי פתח תקווה כי 4-5 שחקנים חדשים יחתמו בשבועיים הקרובים. בינתיים הסתיים לו השבוע הראשון ללא החתמות ונראה כי בשבוע הבא חיפה תודיע לפחות על שני שחקני רכש חדשים.

 

במהלך השבועיים האחרונים נפגש המנהל הספורטיבי החדש, טוני מוניוס, עם ראשי המועדון והמאמן גיא לוזון ושמע על התוכניות של האחרון. הספרדי אף צפה בקלטות של הבלם אליסון דוס סנטוס והמגן פלוריאן קליין ואישר להחתים אותם לקראת העונה הבאה. השניים ביחד הבלם גארי קגלמאכר יהיו הזרים היחידים עליהם החליטו המאמן ועוזרו, בעוד ששאר הזרים יגיעו אך ורק בהחלטת הספרדי. שאר הזרים מהסגל הנוכחי ישוחררו. השיחות מול קליין יואצו בתחילת השבוע בניסיון לגשר על הפערים האחרונים בין הצדדים.


 

לגבי השחקנים הישראלים שהמליץ לוזון הוחלט בשלב זה להמתין עם ההחתמות עד שטוני מוניוס יצפה במשחקים שלהם ואז תתקבל החלטה משותפת. המאמן מעוניין להשאיר את שי בן דוד שישמש כשחקן מחליף בעמדות הבלם והמגן השמאלי. בקבוצה מקווים להחתים מגן שמאלי זר או את אופיר דוידזאדה ואז ישאילו את סאן מנחם. מוחמד עוואד, שהרשים את לוזון במשחקים בהם שותף, ימשיך בקבוצה ולא יושאל.

 

במועדון מצפים כי כבר בשבוע הבא תצא גם ההודעה הרשמית על מינויו של המנהל הספורטיבי החדש, לאחר שקבוצתו הנוכחית חטאפה תעפיל רשמית למשחקי הפלייאוף העליון בליגה השנייה בספרד.




טוני מוניוס. הציב גבולות ללוזון (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי