מכבי תל אביב ומכבי חיפה מעוניינות בחלוץ בריאן רואיס

בריאן רואיס
בריאן רואיס | Gettimages

קפטן נבחרת קוסטה ריקה, שבעברו נחשב לכוכב, יימכר על ידי ספורטינג ליסבון. בפורטוגל ציינו ששתי הגדולות הביעו עניין, יסכים להגיע לארץ?

(גודל טקסט)
קפטן נבחרת קוסטה ריקה בריאן רואיס ששיחק העונה בספורטינג ליסבון עשוי לעזוב את הקבוצה. עיתוני פורטוגלי כתבו שיש לו הצעות ממדינות שונות. "רקורד" ציין שהוא קיבל פניות מהמזרח התיכון ולפי גורמים בפורטוגל מדובר במכבי תל אביב ומכבי חיפה.


העיתון "אה-בולה" ציין שיש לו הצעות מהמפרץ (קטאר), המזרח התיכון (ישראל וטורקיה), וה-MLS. כרגע המחיר שלו עשוי להיות גבוה מדי עבור הישראליות. ספורטינג ליסבון דורשת כחמישה מיליון יורו, אם כי במכבי תל אביב כבר הוכיחו שהם מסוגלים לשלוף סכומים דומים אם השחקן נחוץ.


לחלוץ בן ה-31 נותר חוזה עד קיץ 2018 כך שאפשרות שספורטינג תוריד את מחירו רק על מנת להרוויח מעט על השחקן. הוא הוא כבש העונה רק שני שערים ב-32 משחקים במדי האריות מליסבון. בעבר שיחק בקבוצות מפורסמות כמו פולהאם, איינדהובן,  וזאת לאחר שעשה את הפריצה במדי טוונטה בה גם השיג שיא כיבוש שערים אישי של 24 שערים לעונה.


Bryan Ruiz has been put up for sale. Sporting want €5m for the Costa-Rican international. pic.twitter.com/Xu07LI3x9V

— Sporting Updates (@SCPUpdatesUK) May 24, 2017

הוא שיחק ב-70 אחוז ממשחקי ספורטינג ליסבון בשנתיים האחרונות ומדובר בחלוץ הקוסטה ריקני הטוב ביותר לצידו של ג'ואל קמפבל עם 98 הופעות בנבחרת ו-23 שערים. קמפבל אגב היה מקושר בעבר גם הוא למכבי חיפה לפני שחתם בארסנל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי