העברות: אבו עביד חתם בק"ש, סכנין ממשיכה עם עידן שמש

איאד אבו עביד
איאד אבו עביד | צילום: ערן לוף

מכבי חיפה הסכימה להשאיל את השחקן, תיפגש עם אלטמן וסימנה את גוטליב. קרויף מאמן מכבי ת"א במקום וידיגאל, בלם אשדוד סיכם בבית"ר, קפילוטו ימשיך בהפועל חיפה

(גודל טקסט)
כמו בעולם, גם הקבוצות בישראל כבר מתכוננות לפתיחת האימונים ומעוניינות לגבש את הסגלים עוד לפני פתיחת האימונים. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות וההחתמות הרשמיות.


רשמי
ג'ורדי קרויף מונה לתפקיד מאמן מכבי תל אביב ויעזוב את תפקיד המנהל הספורטיבי (אשר גולדברג)   לידיעה המלאה


ליטו וידיגאל, מאמן מכבי תל אביב בסיום העונה החולפת, פוטר יחד עם שלושת עוזריו. (אשר גולדברג). לידיעה המלאה


* רז נחמיאס חתם בהפועל תל אביב לשלוש עונות. (אשר גולדברג). "אני נרגש לחזור הביתה, למועדון בו גדלתי", אמר נחמיאס, "אני מקווה שנצליח לשמח את האוהדים. אתן את כל כולי למען המטרה – להחזיר את המועדון לליגת העל". לידיעה המלאה


 




* החלוץ אנתוני וארן חוצה את הכביש ועובר רשמית מהפועל ירושלים לבית"ר ירושלים. גם מיקי סירושטיין, בלם מועדון ספורט אשדוד חתם, שניהם לעונה אחת. אור ואקנין חזר משנתיים השאלה וחתם לשלוש שנים. הקשר אור וקנין שב מהשאלה אף הוא. (נדב צרפתי). לידיעה המלאה


*המגן איאד אבו עביד חתם בעירוני קריית שמונה ויהיה הרכש החמישי של חיים סילבס בקיץ אחרי ארבעה זרים. השחקן סיכם את תנאיו בקבוצה כבר לפני מספר שבועות והבוקר הגיעו הצפוניים להבנות גם עם מכבי חיפה על השאלתו של השחקן. אבו עביד אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני שמח להצטרף לקריית שמונה, אעשה הכל לתרום כמה שיותר כדי להחזיר את המועדון לצמרת" (מיכאל וייסרמן).


אבו עביד. תחנה חדשה (עירוני ק
אבו עביד. תחנה חדשה (עירוני ק"ש, האתר הרשמי)


* ניסו קפילוטו, בלם הפועל חיפה, האריך חוזה לעונה נוספת (מיכאיל וייסרמן)


*הקשר אביב סולומון חתם לארבע שנים במ.ס אשדוד והצטרף לחברו אוהד רבינוביץ' שחתם כבר אמש. (נדב צרפתי)



סולומון. עובר לעיר הנמל
 סולומון. עובר לעיר הנמל


* החלוץ עידן שמש ימשיך בבני סכנין לאחר שהקבוצה מהמגזר מימשה עליו את האופציה. לעומתו השוער אסף רז לא היה מעוניין להמשיך משום שהוא רוצה למצוא קבוצה כשוער ראשון. (מיכאל וייסרמן)


* הפועל פתח תקווה מתחמשת. קפטן הפועל עפולה היוצא, שלומי חנוכה מצטרף למלאבסים בחוזה עד 2018/19, ודניאל כהן נשאר במועדון גם הוא לשנתיים. כהן אגב, שוהה כעת בחופשה ביוון מה שיצר מעמד חתימה ייחודי (ראו תמונה). הפועל פ"ת פרסמה את התמונה בעמוד הפייסבוק, אך לאחר שעה קלה הפוסט נמחק.


דניאל כהן במעמד החתימה
דניאל כהן במעמד החתימה (עמוד הפייסבוק של הפועל פ"ת)


* מכבי הרצליה הודיעה על החתמתם של אברהם צ'קול, רז שטיין ואחמד שעאבן. (מיכאל וייסרמן)


*הקשר מיכה לאוטה, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה חתם בהפועל עפולה מהלאומית (מיכאל וייסרמן).


מועמדים
* חלוץ עירוני קריית שמונה, ג'ייקוב נג'וקו, צפוי להיות הזר השני של הפועל חיפה אחרי החתמתו של הבלם הרומני גבריאל תמאש. ראשי הקבוצה הצפונית מעוניינים להשאיל את נג'וקו בן ה-20 ונקבו בסכום של כ-100 אלף שקל בעוד האדומים מהכרמל רוצים גם להכניס אופציה לרכישת הכרטיס בתום העונה. אם נג'וקו יחתום, ישוחרר החלוץ הברזילאי אדילסון בהייה, שחיפה לא מעוניינת לממש את האופציה עליו משום שאז תצטרך לשלם לו יותר. במועדון ממתינים לתשובת מכבי ת"א בקשר לשאילת הקשר דור פרץ ובמקביל ממשיכים במו"מ מול רוסלן ברסקי. (מיכאל וייסרמן).


* המו"מ עם ג'ורדן פושה תקוע, אביחי ידין קרוב לסיכום בהפועל ת"א. (אשר גולדברג) לידיעה המלאה


*
 מכבי חיפה תיפגש הערב (רביעי) עם נציגיו של עמרי אלטמן.  אופציית פלוריאן קליין שוב עלתה ואדי גוטליב וקיבל הצעה חדשה. (מיכאל ויייסרמן). לידיעה המלאה



פושה. איפה הוא יהיה בסוף? (אודי ציטיאט)


* גידי קאניוק וגיא מלמד עלולים לעזוב את מכבי פ"ת. (תומר חבז) לידיעה המלאה


* בית"ר תל אביב/רמלה מהליגה הלאומית מעוניינת להחזיר לשורותיה את המגן רמאריק אטו (22), שחקנה של דילה גורי הגיאורגית (מיכאל וייסרמן)



* חלוץ הפועל חיפה, זרקו קוראץ', שהחמיץ את כל העונה שעברה בגלל פציעה, מועמד לחזור למולדתו והוא מנהל מו"מ מתקדם עם מלדוסט פודגוריצה. קוראץ' נמצא בדיונים משפטיים עם הפועל חיפה ואם יגיע לסיכום, יצטרף לקבוצה המונטנגרית ללא תמורה.


* הפועל אשקלון מנהלת מגעים עם הפועל באר שבע לגבי שירותיו של קשרה עמראן אלקרינאווי (21), ששיחק בעונה האחרונה כמושאל בבני לוד. (נדב צרפתי) 







 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי