העברות: קדוסי חתם בחדרה, קשר רומני ייבחן בבני יהודה

ראול קראוס
ראול קראוס | מסך

וגם: רועי חדד ממשיך באשקלון לעונה נוספת, הכתומים עשויים להתרשם מקראוס במחנה האימונים בסופיה, הפועל חיפה חושבת על רן קדוש וממתינה לדור פרץ ורכש חדש להפועל פ"ת

(גודל טקסט)
כמו בעולם גם הקבוצות בישראל כבר מתכוננות לפתיחת האימונים ומעוניינות לגבש את הסגלים עוד לפני פתיחת האימונים. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות וההחתמות הרשמיות.


רשמי

* ניר לקס חזר משנת השאלה בבני סכנין וחתם על חוזה חדש בהפועל תל אביב לשלוש שנים באמצעות סוכנו מאיר ריפמן (אשר גולדברג).




לקס עם סוכנו מאיר ריפמן. שוב אדום


*רותם שמול חתם לעונה אחת בהפועל רמת גן. גם החלוץ הברזילאי הדסון בן ה-24 הצטרף לקבוצה (מיכאל וייסרמן)


* אוהד קדוסי העדיף בסופו של דבר את הצעתה של הפועל חדרה וחתם במועדון מהליגה הלאומית. בימים האחרונים הוא ניהל מו"מ גם עם הפועל פתח תקווה ומכבי הרצליה (מיכאל וייסרמן)




קדוסי חתם רשמית והצטרף להפועל חדרה (האתר הרשמי)


* רודי חדד האריך את חוזהו בהפועל אשקלון בעונה נוספת. "שמח לקראת העונה השלישית שלי במועדון הפועל אשקלון", אמר הקשר היהודי צרפתי. "אין ספק שאני מרגיש בהפועל אשקלון כבית השני שלי, טוב לי במועדון, אני מקבל חיבוק חם מהאוהדים הנפלאים והמון אהבה מכולם. מקווה שגם העונה נעשה דברים מדהימים יחד".


* קשר הפועל רובי שפירא בעונה החולפת יוני אוחיון חתם בהפועל פתח תקווה. גם המגן עומר ורד חתם על הארכת חוזה וימשיך במלאבס (אשר גולדברג)





שמועות

*הקשר הרומני ראול קראוס (21) הוצע לבני יהודה ועשוי להגיע למבחנים במחנה האימונים בסופיה אליו תצא בשבוע הבא. קראוס שיחק בעונה שעברה בקבוצת אולימפיה סאטו מארה מהליגה השנייה בארצו וכבש חמישה שערי ליגה (אשר גולדברג)


*הקשר הבולגרי, גיאורגי קוסטדינוב, נחת הלילה (בין רביעי לחמישי) בישראל. הקשר בן ה-26 סיכם את כל תנאיו במכבי חיפה ואמור לעבור בדיקות רפואיות שלאחריהן יחתום על חוזה לשנתיים במועדון. לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן)



קוסטדינוב. יחתום בקרוב (Gettyimages)


*הפועל תל אביב לא תעמוד בדרכו של אוראל דגני, שסוכנו בודק הצעות מאירופה. בנוסף, פערים גדולים בין האדומים להופה הרוסית בנוגע להעברתו של אלי גוטליב. לידיעה המלאה (אשר גולדברג)


*הפועל חיפה עדיין ממתינה להתפתחויות בנוגע לעמדת השוער. אריאל הרוש הבטיח להחזיר תשובה בימים הקרובים, כשגם שמו של רן קדוש נמצא ברשימות. בקבוצה ממתינים גם להחלטה של מכבי תל אביב לגבי הקשר דור פרץ. לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן)



גוטליב והרוש. איפה הם יהיו בעונה הבאה? (דני מרון)


* מכבי פתח תקווה מנסה להשלים את צירופו של הבלם הקרואטי בן ה-30 אנטה קולושיץ' לשנתיים, אבל טרם הצליחה להגיע איתו להסכמה מאחר שהוא מחזיק בהצעות נוספות ולכן אינו מתפשר בשכרו. קולושיץ'  יחזור למולדתו היום מבלי לחתום ויחשוב על ההצעה שקיבל. לידיעה המלאה (תומר חבז) 


* נאנט הצטרפה למירוץ אחרי טל בן חיים החלוץ והציעה לשחקן שכר גבוה יותר מזה שקיבל מספרטה פראג. אם יזוב, מכבי ת"א תציע למכבי חיפה את שלומי אזולאי תמורת אלירן עטר. (אשר גולדברג). לידיעה המלאה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי