הפועל חיפה: שני זרים ינחתו ויחתמו. סויסטדט: "הדרבי יהיה אדיר"

רסמוס סיוסטדט
רסמוס סיוסטדט | אתר רשמי

השבדי וראדו גנסארי יגיעו לעבור בדיקות רפואיות בקבוצה, שתיפתח מחר את אימוניה והגישה הצעה רשמית לג'ורדון פושה. קלינגר, פנה לאוהדים בפייסבוק

(גודל טקסט)
הפועל חיפה על סף צירוף שני שחקנים חדשים לקבוצה. מחר ינחתו בארץ רסמוס סיוסטדט וראדו גנסארי, יעברו בדיקות רפואיות ויחתמו על חוזים בקבוצה. סויסטדט הוא שחקן הגנה שבדי בן ה25 ששיחק בעונה שעברה באריס לימאסול, ולפני כן הקבוצות פאלקנברג וקאלמר מהליגה השבדית העליונה. בעברו שיחק בנבחרת הצעירה של שבדיה. גנסארי שיחק בעונות האחרונות באלופת מולדובה, שריף טיראספול, רשם 14 הופעות וארבעה שערים במדי הנבחרת כולל שערים נגד נבחרת ישראל במשחק הידידות האחרון ובמשחק הרשמי מול גיאורגיה.


סיוסטדט התראיין בארצו לאחר שסיכם רשמית ואמר: "ההצעה הגיעה במרץ וכבר בתחילת מאי ביקרתי במועדון. זה היה סגור כבר זמן מה. הגעתי למועדון גדול בישראל, עם אצטדיון של 30 אלף מקומות ומתקנים טובים. התרשמתי מיד. הדרבי נגד מכבי חיפה יהיה אדיר. ההצעה טובה לעומת מה שהרווחתי בקפריסין ואני מרוצה כי נלחמתי בשביל זה. אולי לא חשבתי לפני שנתיים-שלוש שאגיע לכאן, אבל בכדורגל אפשר לבחור בכמה דרכים. הליגה הישראלית ברמה טובה".





מחר (שני) תתחיל הקבוצה את אימוניה הרשמיים לעונת המשחקים הקרובה. כבר היום יעברו השחקנים בדיקות רפואיות, וביניהם יהיה החלוץ מהראן לאלה שאף יפתח את האימונים עם הקבוצה. כזכור, בסוף השבוע שעבר החליט דיין בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, גיורא לנדאו, כי למרות שנמצאו חומרים אסורים אצל החלוץ, אך טרם הוגש כתב אישום, השחקן יוכל להתחיל את אימוניו עם הקבוצה.



בתוך כך, בקבוצה ממשיכים בבניית סגל הקבוצה, כאשר מספר עמדות משמעותיות עומדות על הפרק. בראש ובראשונה ניר קלינגר עדיין מחפשים חיזוק בעמדת השוער. לאחר החתמתו של רן קדוש, עליו פורסם לראשונה בספורט1, במועדון נרגעו ואינם מתכוונים לקחת החלטות מהירות.








שחקני הרכש החדשים. יגיעו ויחתמו


עמדות נוספות שיוצרות אי ודאות אצל הצוות המקצועי הן עמדת הקשר האחורי והחלוץ. עד סוף השבוע ימתינו למכבי תל אביב בעניינו של דור פרץ, ואם המעבר לא יתקדם, יוחתם קשר זר. בגלל חוסר ודאות במקרה לאלה ועזיבתו של הברזילאי אדילסון בהייה, בחיפה היו רוצים את ג'ייקוב נג'וקו מקריית שמונה. למרות שכל התנאים בין השחקן לחיפה סוכמו, הבעלים של קריית שמונה איזי שרצקי אינו מוכן לשחרר את השחקן עד שקריית שמונה תחתים זר נוסף.


בחיפה היו מאוד רוצים להתחזק בחלוץ מכבי הרצליה ג'ורדן פושה בו מעוניינת גם בית"ר ירושלים. המועדון הגיש הצעה רשמית לשחקן, אך בשלב זה האחרון דורש סכומים גבוהים יותר. בצד האדום של הכרמל מאמינים כי הפערים ניתנים לגישור, רק בתנאי שהשחקן יביע את רצונו להגיע לקבוצה.



בתוך כך, המאמן ניר קלינגר פנה לאוהדי באמצעות הפייסבוק ושיתף אותם בהכנות לעונה הבאה: "אני מבקש לעדכן אתכם ישירות ולא דרך התקשורת על כך שהקבוצה נבנית לקראת העונה הקרובה בצורה שקולה ועניינית בכל עמדה ועמדה תוך בחינת שחקנים לעומק ולא על פי "יוטיוב". כמו כן המטרה שלי כמאמן היא להשאיר מקום ראוי לצעירים שלנו, ולא למלא את הסגל בצורה שהצעירים ייחסמו. נכון שעמדת השוער עדיין פתוחה, אבל גם היא תיסגר בקרוב בצורה הכי טובה שיש והעובדה שהחתמנו את רן קדוש נותנת לי שקט למצוא שוער מעולה לקבוצה. כמו כן, נתחזק בעוד שחקן הגנה זר וחלוץ /כנף זר שיתאימו לנו גם מקצועית ואישיותית. בימים הקרובים יהיו התפתחויות בעניין".



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי