בפ"ת מחכים לחתימה של סיבוק, נקבעו היריבות למחנה

תומאש סיבוק
תומאש סיבוק | צילום : GettyImages

עורכי דינו של הצ'כי עדיין לא עוברים על החוזה אך בקבוצה בטוחים שהנושא ייסגר בהקדם: "סיבוק הביע את רצונו לשחק פה". בקבוצה עדיין מחפשים חלוץ זר

(גודל טקסט)

למרות הסיכום שהושג בין הצדדים כבר ביום שישי, תומאש סיבוק עדיין לא חתם במכבי פתח תקווה, ובקבוצה מקווים שהוא יעשה זאת כבר מחר.


"עובדים איתו עורכי דין מאוד רציניים, מהחברה של פאבל נדבד ושחקנים בדרג הזה, לכן מאוד מקפידים פה על כל פרט. מה שנותר זה עניין של סמנטיקה בחוזה. מדובר בשחקן שהרוויח מעל 800 אלף יורו בטורקיה ומוכן להתפשר והביע רצון לשחק פה. לא נתווכח איתו על יום יומיים". בפ"ת לא מאמינים כי השחקן התחרט. "הכל יכול להיות בכדורגל, אבל זה לא המקרה. הוא היה בסיור עם עומר גולן בהרצליה ובתל אביב ומאוד אהב את המקום והביע רצון לשחק פה".
 

בכל אופן, גם אם יחתום מחר, לספורט1 נודע שסיבוק יצטרף רק ביום שני הבא לקבוצה בעקבות מנוחה שניתנה לשחקן אחרי ששיחק במדי נבחרתו. בפ"ת רצו תחילה שהשחקן יגיע ארצה כבר ביום שישי, אך השחקן ביקש יום-יומיים נוסף ויגיע ביום שני הבא. הוא צפוי להיות שחקן הרכש השביעי לאחר צירופם של עודד אלקיים, ז'והאן מרסיאל, יובל שבתאי, לוטם זינו, יובל אבידור ורישאר סומה.


תומאס סיבוק. בפ

תומאש סיבוק. בפ"ת מאמינים שיחתום


בכך, פתח תקווה קרובה להשלים את מכסת הזרים שלה, למעט צירופו של חלוץ זר, כאשר בקבוצה רוצים לסגור את הסגל לפני היציאה למחנה האימונים, ביום ראשון בעוד כשבועיים. "השנה מכבי פתח תקווה מציבה את התקציב הגבוה בתולדותיה, סביב ה-24-25 מיליון שקל , משלמים פה משכורות של יותר מ-200 אלף יורו, סכומים שלא שולמו כאן" ציינו במועדון.


בנוגע למחנה האימון, יריבות האימון של פתח תקווה השתנו וכרגע יש שתי יריבות רשמיות: אריס לימסול הקפריסאית וזלאגרסג, מהליגה ההונגרית השנייה. היריבה השלישית צפויה להיות טרבזונספור, שסיימה שישית העונה בליגה הטורקית הראשונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי