גבי תמאש: הטינוף ברומניה לא מתאים לי, סבלתי מסיקור שלילי

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש | ערן לוף

הבלם החדש של הפועל חיפה שבר שתיקה אחרי תקופה ארוכה: "ברומניה מדברים על מה שאתה עושה בחוץ, יצאתי להליכה וכתבו שהייתי שיכור", "התאקלמתי מהר כאילו שיחקתי בישראל כל חיי"

(גודל טקסט)

"ברומניה כל הזמן מדברים לא על מה אתה עושה בבית, אלא על מה שאתה עושה בחוץ. הרגשתי מוטרד. עשיתי דברים טובים וגם טעיתי בחיי. כילד אמרתי לעצמי: 'כשאתה מסיים לעבוד, תעשה מה שאתה רוצה'. גם אם יצאתי בלילה, למחרת התאמנתי ב-100 אחוז. אני לא רואה עם זה בעיה", כך צוטט הבלם הרומני החדש של הפועל חיפה, גבי תמאש, ששבר שתיקה אחרי תקופה ארוכה של התנתקות.

"אם יצאתי להליכה ב-2 בלילה, התקשורת הרומנית כתבה בבוקר שהייתי שיכור. אם יצאתי, למשל, למקדונלד'ס בחמש בבוקר וצולמתי שם, התקשורת כתבה שמהמועדון יצאתי לאכול. לא רציתי להתעסק בכל הטינוף שיש ברומניה. זה לא מתאים לי", המשיך הבלם במתקפה. "סבלתי מסיקור שלילי. לאף אחד לא אכפת שאתה נותן 100 אחוז בכל אימון, כולם חשבו שמיד אחר כך אני יוצא לשתות בירה".

"התאקלמתי מהר כאילו שיחקתי בישראל כל חיי", אמר על המעבר להפועל חיפה. "כולם קיבלו אותי יפה, החברים לקבוצה בסדר וחלקם שיחקו באירופה. אני רוצה לשחק כדורגל בשביל הכיף כמו שעשיתי בעבר. אני רוצה פחות כעס, לחץ וכאוס. רוצה להתייחס לכדורגל כספורט ולכן רציתי לעזוב את רומניה וללכת למקום בו אוכל להישאר שקט".

הבלם בן ה-33, שבעברו נרשמו מספר אירועים משמעתיים חמורים, חתם לעונה בהפועל חיפה והחל איתה באימונים. תמאש לא זועם רק על התקשורת הרומנית, אלא גם על מאמן הנבחרת כריסטוף דאום: "אני לא רוצה לדבר על הנבחרת, אבל זוכר שנבחרתי לבלם הטוב ביותר שנתיים ברציפות ועדיין לא זומנתי. אני כועס על המאמן. כנראה אחזור לסגל אחרי שהוא יעזוב".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי