הקשר קאיו נחת במחנה האימונים של מכבי חיפה

קאיו
קאיו | צילום: טוויטר

הברזילאי של גראסהופרס מתקרב לירוקים אחרי שהגיע לפולין והוא צפוי לעבור את הבדיקות הרפואיות שם. במועדון מרוצים: "הצעד מראה שכל הצדדים רוצים בעסקה"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה מתקרבת בצעדי ענק להחתמה נוצצת. קשרה הברזילאי של גראסהופרס השווייצרית, קאיו (31), נחת הערב (שישי) במחנה האימונים של הקבוצה בפולין. מחר השחקן אמור לעבור את בדיקות הרפואיות בקבוצה. 

במועדון הירוק אישרו כי המו"מ מול קבוצתו מתקדם היטב וכי הפערים הצטצמו. בקבוצה של גיא לוזון מאמינים שאם הבדיקות יעבור כמו שצריך השחקן יחתום בקבוצה. חיפה עשתה מאמץ רב כדי להנחית את השחקן כבר בסופ"ש על מנת שיתגבש עם חבריו החדשים.

בסוף השבוע שעבר כזכור השחקן היה בישראל ואף סיכם את תנאיו האישיים. "העובדה שהוא נחת בפולין מראה כי כל הצדדים רוצים בעסקה. אנחנו מקווים להודיע על הצטרפותו של עוד שחקן לסגל כבר ביומיים הקרובים". אשתקד כבש קאיו 14 שערי במדי הקבוצה בה שיתף פעולה עם מואנס דאבור, בשתי קדנציות שונות. בארבע העונות האחרונות כבש סך הכל במדי מועדון הפאר השווייצרי 51 שערי ליגה.

עד כה הצטרפו לחיפה במהלך הקיץ האחרון גיורגי קוסטדינוב, עומרי בן הרוש, אופיר מזרחי, גל אלברמן, ארנסט מאבוקה ואליסון דוס סנטוס כך ששחקן ההתקפה בעל הרזומה המרשים, אם וכאשר יצטרף, יהיה הרכש השביעי של גיא לוזון. 



קאיו ודאבור (אינסטגרם)
קאיו ודאבור (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי