קרויף דרש משחקני מכבי ת"א: תגבירו את הקצב

קרויף עם השחקנים באימון
קרויף עם השחקנים באימון | מכבי תל אביב

המאמן ההולנדי לא מרוצה מהיכולת ההתקפית ומאיבודי הכדור ורוצה לראות שינוי כבר במשחק הערב מול האיסלנדים (22:15, ספורט4). שביעות רצון באטוקיו. שלושה זרים מנהלים מו"מ עם מנספורד

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תשחק הערב (חמישי, 22:15, ספורט4) באיסלנד נגד קיי אר ריקיאוויק במשחק הגומלין בסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית (1:3 לצהובים במשחק הראשון).

הראש של השחקנים כבר נמצא בשלב הבא והדיבורים הם על היריבה הבאה שתגיע מהמשחק בין גוריצה לפאניוניוס. הפציעות של אלי דסה ודור מיכה לא מטרידות את אנשי הקבוצה, לפחות לא במשחק הקרוב. "ההרכב אינו משנה הערב. המשימה היא להראות שיפור והתקדמות כי באימונים האחרונים הצוות המקצועי עבד כל מה שצריך ואין מהלך שלא תורגל", אמרו גורמים המקורבים למועדון.

בקבוצה ממתינים לעוד שחקני רכש זרים וישראלים שאמורים להגיע בקרוב, כמו גם לשינויים לזהות השחקנים שיעזבו בקרוב. כל המהלכים צפויים להיות מושלמים בשבועיים-שלושה הקרובים.

השחקנים חשים באספות הקבוצה ובאימונים הממוקדים כי מה שהיה במשחקים האחרונים לא מתאים לדרישות של המאמן ג'ורדי קרויף. כבר בסיום המשחק האחרון טען ההולנדי כי אינו מרוצה מהיכולת, מאיבודי הכדור הרבים ומהקצב האיטי בהתקפה. השחקנים מספרים על הרמת הקצב באימונים האחרונים מצד הצוות המקצועי ולפי גורמים המקורבים לקרויף זה הדבר העיקרי אותו הוא מצפה לראות כבר מהמשחק הקרוב.

בגזרת הרכש, שלושה שחקנים זרים מנהלים מו"מ עם המנכ"ל בן מנספורד ועם חלקם חלה התקדמות במגעים. המאמן שם דגש בעיקר על צירוף של בלם, בעקבות הנסיגה המשמעותית ביכולת של איתן טיבי.

באטוקיו. טכניקה גבוהה (אריאל שלום)
באטוקיו. טכניקה גבוהה (אריאל שלום)

העמדה השנייה שמצריכה חיזוק היא הקישור האחורי. בצוות המקצועי מחפשים שחקן שיחליף את גל אלברמן ויוכל גם לסייע למשחק ההגנה וגם להניע את הכדור במהירות לעבר החוליה הקדמית. המשבצת השלישית היא עמדת הקיצוני השמאלי. במכבי ת"א מחפשים שחקן איכותי במקומו של טל בן חיים ועל ידי כך להציב משחק התקפה מאוזן.

במקביל, שחקנים בקבוצה התלהבו מהיכולת והטכניקה שמציג כריסטיאן באטוקיו באימונים ומספרים ששיתוף הפעולה שלו עם אייל גולסה יוסיף ברק ויצירתיות למשחק ההתקפה.

קרויף ושחקני מכבי ת
קרויף ושחקני מכבי ת"א. המאמן דורש להרים את הרמה (מכבי ת"א, האתר הרשמי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי