צ'יבולניק הנבחן שוחרר, בני יהודה תצרף בלם זר

בני יהודה
בני יהודה | דני מרון

יוסי אבוקסיס החליט לוותר על האוקראיני ששייך לדינמו קייב. שחקן בקבוצה: "מכבי ת"א, מכבי חיפה וב"ש ביחד לא מתקרבות לזניט" (חמישי, 20:30 בספורט2)

(גודל טקסט)

 בבני יהודה קיימת התרגשות גדולה לקראת המשחק מחר (חמישי, 20:30, ישיר בספורט2) באצטדיון המושבה נגד קבוצת הפאר הרוסית זניט סנט פטרסבורג. בבני יהודה מכירים בהבדלים הגדולים ביחסי הכוחות על כר הדשא ובהבדל הענק בין תקציבי שתי הקבוצות ולא חושבים על סנסציה.

"מכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע יחד לא מתקרבות לזניט", אמר הבוקר שחקן בקבוצה. המאמן יוסי אבוקסיס ושחקניו ראו בתחילת השבוע את משחק הליגה הרוסית בו ניצחה זניט בביתה את קאזאן 1:2 ועשו הכרה עם שחקני זניט, כול אחד בתפקידו. באימון אתמול, כמו באימון המסכם שיתקיים הערב באצטדיון המושבה, תורגל מערך הגנתי עם יציאה מסודרת להתקפות מעבר כמו בשבוע שעבר נגד טרנצ'ין הסלובקית.

באימונים מתורגל מאור קנדיל בעמדת המגן הימני במקומו של שי קונסטנטין. קנדיל סיים עונש הרחקה של משחק אחד בשל כרטיס אדום שנשלף לו במשחק בסלובקיה נגד טרנצ'ין. מי שבספק הוא הקשר רועי גורנדה שסובב את קרסולו ובקבוצה מקווים שיצליחו להכשירו.


קנדיל. ישוב להרכב מול זניט

בינתיים החליט אבוקסיס לשחרר את הקשר האוקראיני הנבחן אלכסנדר צ'יבולניק שייך לדינמו קייב. בשכונה יתמקדו בצירוף בלם זר איכותי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי