בית"ר ממשיכה לחפש בלם: "קונטה הוא לא הפתרון"

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | צילום: עדי אבישי

אחרי שהחתמת לינדזי רוז נפלה, אלי אוחנה ממשיך לחפש שחקן למרכז ההגנה. אלי טביב עדיין לא יצר קשר עם שרון מימר. "הכל עובר דרך אוחנה"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים קיימה הבוקר (חמישי) אימון בסגל חסר, בעקבות התאוששות של חלק מהשחקנים ממחלה ורצון של הצוות המקצועי להוריד עומסים לקראת המשחק בראשון בגביע הטוטו נגד מ.ס. אשדוד. מהאימון נעדרו מרסל הייסטר הפצוע, איתי שכטר עידן ורד וחן עזרא.

במועדון עדיין לא נרגעו מהתבוסה 4:0 לבוטב פלובדיב שהובילה להדחה ממוקדמות הליגה האירופית. "בית"ר ירושלים הוא מועדון שמושך אש וזה ידוע", אמר גורם בקבוצה. "מנסים לקשור בין ההדחה מאירופה לסכסוך לכאורה בין אלי טביב ושרון מימר. מאז המינוי של אלי אוחנה לתפקיד במועדון בית"ר ירושלים, אלי טביב ומימר כמעט ולא שוחחו בנושאים מקצועיים כי הכול עובר בין אוחנה לטביב". גם היום לא נוצר קשר טלפוני בין המאמן לבעלים השוהה בארצות הברית.

  • שינוי בגישה, לא בתזמון: מכבי תל אביב מחפשת זרים



לאחר שנפלה החתמת הבלם הצרפתי לינדזי רוז, פועל אוחנה להחתמת בלם אחר ובודק שמות של מועמדים שהוצעו לו. "יהיה לבית"ר ירושלים בלם זר ולא צריך להיכנס ללחץ", אמר גורם מקצועי במועדון. "אנטואן קונטה הוא המגן הימני של הקבוצה וההחלטה אם ישחק בינתיים כבלם היא של המאמן. ברור שהפסד לאשדוד ללא קונטה בעמדת הבלם תוביל לבערה גדולה סביב הקבוצה".


קונטה. יישאר מגן ימני (עדי אבישי)

בבית"ר מקווים לעבור את משחקי גביע הטוטו בניצחונות, כשלכולם ברור שכניסה לתחילת העונה בלי הצלחה בגביע הטוטו תוביל לפתיחת העונה בליגה בלחץ. לכולם ברור שהלחץ מכיוון האוהדים, שכרגע לא קיים, יתפתח במקרה של תוצאות לא טובות במשחקים הראשונים בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי