בעכו מבקרים את דורה: "הגיע הזמן שיחליט לגבי הזרים"

שלומי דורה
שלומי דורה | ערן לוף

בעוד חמישה ימים תערוך הקבוצה את משחק הליגה הראשון של העונה והמאמן סופג ביקורות עקב אי הוודאות. חשש מהפציעה של רם שטראוס

(גודל טקסט)

 הפועל עכו תפתח את הליגה ביום ראשון הקרוב, וחמישה ימים בלבד לפני המשחק ובמועדון רחוקים מלהיות סגורים על הסגל שתייצב למשחק.

בהפועל עכו מודעים לכך שהמשחקים בגביע הטוטו אינם מדד ושכבר המשחק הראשון בליגה, מול בני סכנין, יכול להיות משמעותי במיוחד לאור העובדה שעכו תפתח את העונה עם מינוס שתי נקודות. בעכו מבינים כי עיקר הכוח שלהם אמור להגיע מצד הזרים, אך גם כאן אין כרגע תשובות ברורות מהצוות המקצועי.

בינתיים חתם צמד הזרים פייסל מוליץ' ופיטר אמונקצ'י, ומנגד מי שצפוי לעזוב את הוא הקשר בוזידאר ואסב. במקביל נחת נבחן חדש והוא הקשר דילן דמראוי, ששיחק בנבחרת הצעירות של בלגיה ובשנים האחרונות בליגה השלישית בארה"ב. יש מי שלא אוהב את הסחבת בנושא הזרים מצד הצוות המקצועי: "הגיע הזמן ששלומי דורה יקבל החלטה לגבי הזרים. לא יכול להיות שכל שבוע נחליף זר או שניים".


דורה. לא סגור על השחקנים הזרים (ערן לוף)

עוד בהפועל עכו, בקבוצה חושבים גם על צירוף שחקנים ישראליים וכפי שפורסם בספורט1 בעכו ממתינים להתפתחויות במכבי חיפה בכוונה לבקש ולשאול חלק מהשחקנים שלא יהיו בתוכניות של הצוות המקצועי הירוק. בין השאר מדובר בקשר מוחמד אבו פאני והחלוץ מוחמד עוואד. "העובדה שהשניים עשו הכנה מלאה בקיץ תעזור לנו להכניס אותם מהר לעניינים", אמרו בעכו.

בכל הנוגע לשוער הפצוע רם שטראוס שמתח את המפשעה, במועדון מקווים להכשירו למשחק פתיחת העונה מול סכנין, אולם בשלב זה אין חדשות טובות מכיוונו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי