האם שוב יהיה זה המירוץ הפרטי של מכבי ת"א וב"ש?

באר שבע מכבי תל אביב
באר שבע מכבי תל אביב | דני מרון

הצהובים ינסו למנוע מיריבתם לזכות באליפות שלישית, כפי שהם עשו בהצלחה גדולה לפני בואו של הקטר הדרומי. מכבי חיפה? נצטרך להמתין ולראות

(גודל טקסט)

ליגת העל בכדורגל תצא בשבת לעונה חדשה 201718 כאשר שאלה מרכזית אחת תלווה אותה: האם המירוץ אל הכתר שוב יהיה רק נחלתן של הפועל באר שבע ומכבי תל אביב, או שמא ישתתפו בו עוד קבוצה אחת או שתיים?

הגיוני עד מאוד למצוא במירוץ את מי שזכו בשנים האחרונות באליפות, ושהקיץ המשיכו להתחמש. התחושה היא שהאלופה מבירת הנגב חיזקה עצמה כדי לרענן את השורות, ובלא כל קשר לתוצאה שתשיג בגומלין בסלובניה, היא באמת מועמדת בכירה לזכות בפעם השלישית ברציפות בתואר.

המבצע כשלעצמו אינו פשוט, למרות שמכבי תל אביב עמדה בו בהצלחה גדולה, עד שנושלה מהתואר לפני שתי עונות בידי הקטר הדרומי. ועם זאת גם הצהובים ניצלו את הזמן ובין היתר העבירו לשורותיהם שני ישראלים בעלי יכולת: אופיר דוידזאדה ועומר אצילי. תרומתם עשויה להיות בעלת משקל כבד ומכריע.

לא שכחתי ששתי הקבוצות גם נפרדו מדמויות מפתח, והכוונה למאור בוזגלו בבאר שבע וגל אלברמן במכבי תל אביב. דברים כאלה קורים והם חלק מהפאזל הגדול של שוק השחקנים.

כאמור הסקרנות הגדולה הינה למשל באשר ליכולתן של בית"ר ירושלים ומכבי חיפה לאיים על המקום הראשון בטבלה. בית"ר ביצעה רגעים ספורים לפני פתיחת הליגה מהלך דרמטי בהחלטתה לפטר את המאמן שרון מימר. זכותה של כל קבוצה לפטר מאמן, אבל למה לעשות זאת ממש על סף פתיחת הליגה?…


לפטר מאמן לפני פתיחת הליגה? (דני מרון)

אשר למכבי חיפה, גם הקיץ, כפי שקרה בשנים האחרונות, מדברים בה נכבדות בעיקר בזכות הרכש שביצעה, והכולל את רמי גרשון. הניסיון שצברנו מלמד שצריך יהיה להמתין כדי להיווכח אם אמנם חיפה הירוקה תזכיר את ימי העבר הגדולים שלה. כדי להאבק עם באר שבע ועם מכבי תל אביב חובה להתמיד, ולשמור על יציבות לכל אורך הדרך.

כך או כך, תמיד טוב שהכדורגל חוזר לשגרה, והאמת? התגעגענו אליו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי