אדי גוטליב הוצע למכבי ת"א, ג'ורדי קרויף ממתין לזרים

אדי גוטליב
אדי גוטליב | ערן לוף

הצהובים יערכו הערב את האימון המסכם למשחק פתיחת העונה בליגה מול בית"ר ירושלים ובמקביל המאמן מנסה לסיים את נושא הרכש. בלם הפועל ת"א מועמד, צירופו של בלאקמן לא יטרפד את רכישת עטר

(גודל טקסט)

 מכבי תל אביב שבה אתמול (שישי) מאוסטריה, שם גברה 0:1 על אלטאך במשחק הראשון של פלייאוף הליגה האירופית, והערב תערוך את האימון המסכם לקראת המשחק המרכזי של מחזור הפתיחה בליגת העל מול בית"ר ירושלים (ראשון, 21:00 באצטדיון בנתניה).

למעשה הקבוצה קיימה אתמול אימון בוקר באוסטריה ,שלפניו ביקש המאמן ג'ורדי קרויף מהשחקנים לעשות את ההפרדה מהמפעל האירופי למחזור פתיחת העונה.

נושא אלירן עטר ממשיך ללוות את המועדון ואוהדיו כשג'ורדי פועל במרץ להשלמת המעבר של עטר לקריית שלום. גורם המעורה במו"מ סיפר: "ההצעה של כסף (800 אלף יורו) ובונוסים על העפלה לשלב הבתים האירופי וזכייה באליפות או העפלה בעונה הבאה לליגת האלופות הייתה הצעה של מכבי תל אביב. כידוע היה הסכם דומה מול אלי טביב ובית"ר ירושלים כשנרכשו אלי דסה ושלומי אזולאי ומכבי תל אביב לא העבירה בסופה של אותה עונה 150 אלף יורו לטביב כי לא הייתה אליפות. לשתי הקבוצות ברור כי אלירן עטר יהיה במכבי תל אביב וכך יקרה בקרוב".

יש לציין כי רכישתו של החלוץ האנגלי יהודי ניק בלאקמן לא משנה את הרצון של קרויף לצרף את אלירן עטר והנושא עלה בשיחות עם המנכ"ל בן מנספורד ובמסרים שהעביר קרויף לבעלים מיץ' גולדהאר.


ג'ורדי קרויף. לא מוותר על אלירן עטר (אודי ציטיאט)

במקביל קבל קרויף מסרים לפיהם יוכל לרכוש את בלם הפועל תל אביב אדי גוטליב, אולם הוא משהה בשלב זה את ההחלטה וממתין לבלם וקשר אחורי זרים מולם מתנהל מו"מ מתקדם. על פי גורמים בקבוצה העמדה המרכזית בה אמור להגיע חיזוק היא עמדת הקשר האחורי, אותה פינה העונה גל אלברמן שבחר לעבור למכבי חיפה.

מי שעדיין מתקשה להיכנס לקצב הוא קשר הרכש הבוסני טינו-סוון סושיץ', שלא נכלל בסגל לאלטאך שלשום בשל העובדה כי אינו בכושר משחק. זר אחר שלא צפוי להמשיך הוא מרסלו, שמכבי תל אביב פועלת במרץ למצוא לו מועדון חלופי כדי לפנות מקום לזר נוסף.

בשלב זה הסגל של מכבי תל אביב כולל 29 שחקנים ולאחר המשחק ביום חמישי נגד אלטאך (20:00 בספורטHD1) בו יוכרע אם מכבי תל אביב תעלה לשלב הבתים בליגה האירופית, יתקבלו ההחלטות בנושא השאלתם של מספר שחקנים מהסגל הרחב. מדובר בין השאר שחקנים כמו מתן בלטקסה, שון גולדברג, אליאל פרץ, שלומי אזולאי, מרסלו, דור פרץ, שגיב יחזקאל ויונתן כהן.


ישחק בסופו של דבר דווקא במכבי תל אביב? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי