ברגל ימין: מכבי פתח תקווה גברה 0:1 על הפועל רעננה

סומא, אהדנני ומרסיאל
סומא, אהדנני ומרסיאל | אודי ציטיאט

שער בכורה לרישאר סומא (75) קבע את תוצאת המשחק בנתניה. מאמן המנצחים קובי רפואה: "אנחנו מתחברים לאט לאט". מנגד, דודו אברהם: "יש לנו מה לשפר"

(גודל טקסט)

שער נגיחה של שחקן הרכש רישאר סומא בדקה ה-75, העניק למכבי פתח תקווה ניצחון 0:1 על הפועל רעננה בנתניה במחזור הפתיחה של גביע הטוטו.


מאמן רעננה דודו אברהם בחן במחצית השנייה את שוער נבחרת גינאה עד גיל 20 סקובה קמארה, שנחת בארץ ביום שישי לפנות בוקר, יחד עם גינאי נוסף הבלם מוחמד עלי קמארה. החלוץ ג'ורדן פושה ערך בכורה בשורות רעננה, החמיץ פעמיים והוחלף במחצית השנייה.
 

במכבי פתח תקווה, צחי גיגי, שיהיה הקפטן השני העונה, שיחק בשער והציג יכולת טובה לצד בלמי הרכש תומאש סיבוק וז'והאן מרסיאל ששיחקו במרכז ההגנה. 


הרכבים  

הפועל רעננה: אסף צור (סקובה קמארה, 64), עדי נמני (מוחמד קמארה, 82), עידו לוי, בן והבה, עמנואל אמבולה, רועי שוקרני, בן בנימין, מרקו אדמוביץ' (שניר שוקר, 70), מוחמד שכר, ג'ורדן פושה (דור חוגי, 63), שמעון אבוחצירה (כארם ארשיד, 76).


מכבי פ"ת:
צחי גיגי, עודד אלקיים, ז'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק, נאור פסר, לירוי צעירי (יובל אבידור, 46), יובל שבתאי, רומאריו פירס, לידור כהן (תאי בריבו, 82), מנור סולומון (עידן עדהנני, 89), רישאר סומא (גל לוי, 77).



מרסיאל. הופעת בכורה במלאבס (אודי ציטיאט) 


מהלך המשחק
דקה 12התקפת מעבר של פתח תקוה, הכדור הגיע ללידור כהן שעל סף רחבת ה-16 כמעט איבד אותו אך העביר למנור סולומון שמתוך הרחבה בעט חלש לידיו של צור.


דקה 16 – התקפה טובה של רעננה, כאשר מרקו אדאמוביץ' עם מתפרצת בסיומה שלח כדור ארוך אל שמעון אבוחצירה. החלוץ חיפש את ג'ורדן פושה, צחי גיגי הקדים את החלוץ הצרפתי והדף.


דקה 37
– פושה שוב מחמיץ. כדור עומק ענק של רועי שוקרני מצא את הצרפתי מול גיגי, אך ניסיון של החלוץ להקפיץ מעל השוער הסתיימה בכדור מעל השער.



פושה אחרי החמצה נוספת בבכורה ברעננה (אודי ציטיאט)


דקה 52 – יובל שבתאי בעט מ-20 מטר, הכדור החלש נעצר בידי השוער צור בקלות.



משחק חלש בנתניה (אודי ציטיאט)


דקה 59
– אדאמוביץ'בעט מחוץ לרחבה, הכדור נהדף על ידי גיגי לקרן.


דקה 75, 0:1 למכבי פ"ת – יובל אבידור הגביה לרחבה, רישאר סומא נגח שער בכורה לרשת.


דקה 83 – רעננה קרובה לשוויון. כבר בנגיעה הראשונה שלו בכדור, הבלם הגינאי החדש מוחמד קמארה נגח טוב, גיגי הדף.


מאמן מכבי פ"ת קובי רפואה סיכם: "אם לומר את האמת, משחק לא טוב שלנו. יש לנו מה לשפר ואנחנו מתחברים לאט לאט. נתחזק בשחקן או שניים וזה ייראה אחרת אבל טוב לתת תירוצים אחרי ניצחונות. התפקיד שלי הוא לחבר את הקבוצה כמה שיותר מהר. קשה לי להשוות את הקבוצה הזאת לקבוצה של השנה שעברה אחרי משחק אחד. כמובן שאנחנו רוצים ליצור קבוצה אטרקטיבית והתקפית שיוזמת ומגיעה למצבים. המטרה שלי היא קודם כל להיות בפלייאוף עליון ולהמשיך קדימה".



שחקני רעננה אחרי ספיגת השער (אודי ציטיאט) 


מאמן רעננה דודו אברהם: "אין ספק שאף אחד לא אוהב להפסיד, אבל מבחינתנו זו הכנה לליגה. התחלנו לא טוב, היינו רכים ולא אגרסיביים מספיק. בחצי השני היינו הרבה יותר טובים והמשחק היה יכול ליפול לפה או לפה והם ניצחו. בסך הכל אנחנו בכיוון טוב ויש לנו עוד לאן להשתפר. שלטנו במשחק יותר ממכבי פתח תקווה, אבל ככה זה בכדורגל. אם יש שחקן שאתה רוצה שיגיע למצבים הוא ג'ורדן פושה, אני לא דואג בגלל ההחמצות שלו היום".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי