יואב כץ על התבוסה בדרבי: השופט הרג את המשחק

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

בעלי הפועל חיפה לקח קשה את ה-3:0 למכבי חיפה, מצא את האשם, אך נותר רגוע: "נהיה בפלייאוף העליון. יש לנו שחקנים מצוינים אבל נתחזק עוד"

(גודל טקסט)

"הפועל חיפה תהיה העונה בפלייאוף העליון. הדרבי? השופט הרג את המשחק. במשחק האחרון נגד מכבי חיפה הבסנו 0:3", כך הצהיר אתמול (רביעי) יואב כץ, בעלי הפועל חיפה, בתכנית הספורט ב-103 FM.

כץ ניתח את ההפסד 4:1 למכבי חיפה, אך התמקד בצוות השיפוט שהותיר את הפועל חיפה בעשרה שחקנים ושרק לפנדל לטובת הירוקים כבר בדקה השלישית: "השופט הרג את המשחק. חד וחלק. מכבי חיפה והשופט הרגו את המשחק, פשוט הרגו אותו. לדעת רוב האנשים, מבחינה חוקה, השופט טעה. שיקול הדעת היה גרוע והראייה לא נכונה". הבעלים המשיך: העבירה הייתה מחוץ ל-16, אז פנדל כבר אין. יש אולי כרטיס צהוב. תחילת המשחק, אתה לא יכול לקבוע את התוצאה כבר בדקה השלישית. זה היה שלושה מטרים מחוץ לרחבה".
 


"אנחנו בלי שום ניצחון בגביע הטוטו והיו גם משחקים שנשפטו בצורה אובייקטיבית", המשיך כץ והתייחס לכך שקבוצתו עדיין לא השיגה שלוש נקודות לאחר שלושה משחקים במפעל, "במקרה הזה, כמו שאמרתי כבר, השופט הרג את המשחק. קשה להפסיד רק 1:0 כשאתה בעשרה שחקנים מהדקה השלישית. כאן נכנס שיקול הדעת הפסול של השופט. במשחק האחרון ששיחקנו נגד מכבי חיפה ניצחנו 0:3. אם לא היה אדום? אני לא יודע מה היה קורה, הכל פתוח לחלוטין. מכבי חיפה הגיעה למקום שישי ואנחנו לשמיני. היינו מאוד צמודים אליהם אשתקד".


יואב כץ. מצא את האשם בתבוסהיואב כץ. מצא את האשם בתבוסה


הבעלים התייחס לפתיחת הליגה ולאפשרות ששלומי אברייטמן יעבור לבית"ר ירושלים: "אנחנו נהיה מוכנים, אין שאלה בכלל. הפועל חיפה תהיה השנה בפלייאוף העליון. יש לנו קבוצה טובה ואנחנו עוד נתחזק. יכול להיות ששלומי אברייטמן יעבור לבית"ר, אבל אלון תורג'מן הצטרף אלינו ואני מקווה שהוא ישחק כבר בשבת. העמדה הכי חלשה שלנו זה מרכז המגרש, אנחנו צריכים קשר הגנתי".

כץ חשף מה הוא אמר לשחקניו לאחר התבוסה: "שאלתי את השחקנים מה דעתם אחרי הדרבי, הם אמרו לי שהשופט הרג את המשחק. יכול להיות שאם ניר יהיה מורחק מפתיחת הליגה זה ייצא לטובה", התבדח הבעלים והמשיך. "בשנה שעברה ניצחנו כשהוא הורחק. קלינגר יודע מה הוא עושה".

חיזוק: "אני חושב שיש לנו שחקנים מצוינים, אבל נתחזק עוד. ההפסד מול עכו והתיקו נגד סכנין שיקפו את זה שהקבוצה לא חזקה כמו שהייתה. מחנות אימון קצת משקרים. בעבר שיחקנו נגד הקבוצות הכי טובות באירופה ועשינו תוצאות מצוינות באיטליה ואז נפלנו כאן בארץ. יכול להיות ששחקנים יותר מתאמצים מול בולוניה ואז מול סכנין ועכו פחות. תהיה להפועל חיפה קבוצה מצוינת".

התקציב: "אני לא מדבר על כסף. התקציב בכדורגל הוא מאוד דינימי, אז בואו נחכה ונראה כי זה כל הזמן משתנה. ניר קלינגר יסיים את העונה? שום דבר לא בטוח בחיים חוץ מכסף ומיסים".


דור פרץ. מבוקש אצל האדומים

דור פרץ. מבוקש אצל האדומים


דור פרץ:
"אני לא יודע האם הוא יבוא. אני מקווה שכן. אם לא, נצטרך למצוא מישהו אחר. אני מאמין שזו העמדה החלשה ביותר שלנו. הרבה שחקנים רוצים לשחק בהפועל חיפה כי נעים להיות פה".

מתקן האימונים: "המועדון מאוד נעים, אך המגרש ישן. אני מקווה שנעביר את חלק גדול מהפעילות שלנו למתחם חדש שהעירייה בנתה – בית נגלר. חשוב לקבוצת כדורגל שיהיה לה מועדון. בית נגלר יותר קרוב לקריית חיים ובינתיים נשתמש בו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי