בלעדי לספורט1: מאחורי הקלעים של ה-WWE

האלק הוגאן
האלק הוגאן | aaaaaa

המתקן בו מייצרים את הכוכבים, ראיונות עם השמות הגדולים ותיעוד מיוחד. וגם: הסיפור העצוב של לקס לוגר

(גודל טקסט)
מאת: גרי רויף

כולם מכירים את האלק הוגאן, משפחת ואן אריק, ברט הארט, ג'ון סינה וחבריהם. רוב האוכלוסייה בישראל נחשפה בזמן כזה או אחר לקרב ב-
WWE (או בעבר ה-WWF) בין אם זה בזמן העברת הערוצים או צפייה יזומה. לרוב הישראלים יש מושג כלשהו כאשר מזכירים את ה"קרבות המבוימים", אך אף אחד לא יודע על הדרך הארוכה והמפרכת שהכוכבים הללו עושים.

 
גרי רויף בפרפורמנס סנטר - צילום: גרי רויף


בכתבה זו נחשוף לראשונה את ה"פרפורמנס סנטר" (
Performance Center) באורלנדו, פלורידה. זהו המקום הקדוש ביותר בענף ההיאבקות – המקום שבו WWE יוצרים את כל הכוכבים. המתקן הוקם בשנת 2013. גודלו 2,400 מטרים מרובעים.  הוא כולל שבע זירות מקצועיות, כולל אחת מהן עם מזרן גבינה מיוחד שנועד לאימונים בסגנון אווירי. זירה זו מיועדת למגוון רחב של קפיצות וסלטות מהחבל העליון. על שתיים מהפינות העליונות אף מותקנים משטחי קפיצה כדי ליעל את האימונים האוויריים.


כרגע מתאמנים במתקן 96 גברים ונשים מ-16 ארצות שונות כמו הודו, סין, אנגליה, סקוטלנד, גרמניה ועוד, כאשר המטרה שלהם להביא כישרונות מכמה שיותר מדינות. מי שמפקח על כל הפעילות הוא קניון סימן, מדליסט אולימפי בכדורעף ואיש עסקים לשעבר. פול לווק (המתאבק HHH) מינה אותו לראש מחלקת פיתוח טאלנט ב-2012. סימן הוא זה שמחליט מי בפנים ומי בחוץ וללא ספק אחד האנשים החשובים והמשפיעים ב-WWE כיום.




הפרפורמנס סנטר ומופעי ה –
NXT (ארגון בת של ה-WWE, בו מופיעים הכישרונות של "הפרפורמנס סנטר") הוא הבייבי של לווק, המתאבק המפורסם שנשא לאשה את סטפני מקמהן, הבת של הבוס הגדול, וינס מקמהן בכבודו ובעצמו. האימונים בפרפורמנס סנטר מתחלקים למתחילים, מתקדמים ואימוני נשים. כמה מהמאמנים הטובים בתחום אמונים על הכשרת המתאבקים והמתאבקות. בראש וראשונה עומד מאט בלום (אלברט/A-TRAINׂ) שמשמש כמאמן ראשי ולו ניסיון רב בתחום. הוא יהודי ולא מתבייש בזה. 


מהצד השני יש את שרה אמטו (דל ריי), המאמנת הראשית, שנחשבת לאחת המתאבקות הטובות בליגות העצמאיות בעשור האחרון. לאחרונה ייבאו למקום את אגדת ההיאבקות הבריטית, ג'וני סיינט, שנחשב לאחד המתאבקים הטכניים הגדולים בכל הזמנים. בגיל 75, סיינט מאמן את קבוצת הנשים וכפי שתראו בסרטון למטה מראה להן תרגילים חדשים שלא נראו על המרקעים בארה"ב.





בשנים האחרונות עולם הרסלינג חווה את מהפכת הנשים. לפני 15 שנה גייסו מתאבקות עם מראה סקסי – דוגמניות ואז אימנו אותן להתאבק. רובם לא הרשימו במיוחד בזירה ונותרו שם רק בשביל למשוך את העין. כיום הדגש הוא קודם כל על יכולות ההיאבקות והתשוקה של אותן בחורות לענף. מתאבקות כמו שרלוט, בקי לינץ', סשה בנקס, אלקסה בליס ועוד נותנות קרבות באיכות לא פחות גבוהה מאשר המתאבקים הגברים, וזה משהו שהיה בעבר רק ביפן.


ב-"פרפורמנס סנטר" מתאמנות כמה מהמתאבקות המבטיחות של הענף, כולל פייטון רוייס ובילי קיי האוסטרליות, שמופיעות כיום ב-
NXT ומקוות להגיע גם ל-WWE בשנה-שנתיים הקרובות. בזירה אחרת אפשר לתפוס את סטיב קורינו (ECW) וסקוט טיילור (סקוטי 2 HOTTY) שמנסים להסביר לכישרונות החדשים מסין שלא מבינים כל כך בתחום, איך "למכור" מכה.

 

כל כך הרבה זירות, אבל רוב תשומת הלב הולכת לזירת הטכנאים (או ה"מכניקס"), כך מכנים את המתאבקים היותר קטנים והמנוסים שמעולים בהיאבקות טכנית וכבר יודעים את המלאכה. רובם הם אלה שכבר מופיעים בתכניות של ה-NXT. טרי טיילור, רובי ברוקסייד ונורמן סמיילי מכוונים אותם בזירה זו ונותנים להם טיפים ועצות בעיקר שקשורות להגיון ופסיכולוגיה של הדברים שהם עושים, מכיוון שאת הטכניקה הם כבר יודעים היטב. זירה זו כללה בין היתר את רודריק סטרונג, תומאסו צ'אמפה, ג'וני גארגנו ועוד.

 

זירה נוספת שמושכת המון תשומת לב היא הזירה הקפיצית. זירה מיוחדת לתרגילים אוויריים. בזירה זו מתנסים בתרגילים מהחבל העליון כמו: מונסולט, שוטינג סטאר פרס, סופרפלקס ועוד. כאשר המטרה היא לעשות את הסלטות בצורה מושלמת, לנחות בבטחה וכמובן לעבוד על הטכניקה של הנחיתה כדי לא לפגוע ביריב עם הברכיים, תוך כדי שכל התרגיל ייראה כמה שיותר אמין ומקצועי. כאמור, ישנם שני משטחי קפיצה לעזור ביציבות ואפילו בובה שאפשר להתנסות עליה עם הקפיצות.


זירה אחרת חיזקו בדיוק מלמטה מכיוון שזאת זירת הענקים. מתאבקים גדולים במיוחד (שני מטרים ומעלה) שרק צ'פחה שלהם על הכתף יכולה להעיף אתכם. בזירה זו יכולתי לראות כוכבים עולים שהעתיד שלהם מובטח: דן מת'ה הענק והאינטנסיבי שנראה כמו פסל יווני ודילן מיילי העצום והכריזמטי שכל מכה שלו מהדהדת ברחבי המתקן, בנוסף אליהם גם קונה ריבס מהוואי והאיש שכולם מדברים עליו – "הענק הגדול הבא" – בבטונדה אייבושי, שחקן הפוטבול הפולני, שמתנשא לגובה 2.10 מטר ומשקלו 180 ק"ג.



בזירת הענקים תפסנו איך ההנהלה בוחנת את אחד המתאבקים הצעירים שלה – אוני לורקן הקשוח (כריס ז'ררד) שגובהו 1.85 ס"מ ומשקלו 85 ק"ג, סופג חבטות על ימין ועל שמאל מהמפלצות והענקים. והוא לא נח לרגע. נראה שהוא מצליח להרשים את המנהלים בקשיחותו ונחישותו. בצד-בצד, היכן שאף אחד לא רואה, שרה אמטו מדריכה את המגויסת הטריה  – טיינרה מלו מברזיל (הבלונדינית), חגורה שחורה בג'ודו וכחולה בג'יו-ג'יטסו, איך לבצע נכון את התפיסה הראשונית בקרב.


למלו אין כמעט מושג בתחום. היא כמעט ולא צפתה בו כשהייתה ילדה והאימונים שלה הם מאפס, כן מבחינה פיזית ויותר חשוב מכך – מבחינה חינוכית. למרות זאת, ההנהלה ב-
WWE נורא נלהבת מכישוריה ומאמינה ביכולתה להצליח בתחום.  וזה רק בזירה, אם תסתכלו טוב בתמונה שלי במתקן, תראו שמאחורי הזירה יש ברזלים גדולים. זו ההתחלה של מתקן אימוני הכושר אשר כולל מכשירי כוח, קרוספיט, אירובי ועוד. במקום זה עושים רק דבר אחד – מתאמנים.



מיטב הענקים והמפלצות באים להרים שם משקלים אדירים לפני שהם עוברים לזירה. ובכלל, יש דגש גדול מאד במתקן על כושר גופני ועיצוב הגוף. כל אחד חייב להיראות טוב בשביל המצלמה לפני שהוא בכלל מתחיל לחשוב על קרבות או מופעים. אם הארגון לא חושב שאותו אחד יוכל למשוך קהל מעריצים שיתלו את הפוסטר שלו על הקיר ויקנו את המוצרים שלו, סביר להניח שהוא לא ישרוד פה זמן רב. כמובן שחשוב לציין שמחפשים ספורטאים עם מבנים שונים.



קחו לדוגמא את ניה ג'קס (האחיינית של דה רוק). היא מתאבקת מעולה בעלת מבנה גוף עגלגל. זה לא הפריע ל-
WWE מכיוון שהיא בכושר מעולה ויודעת איך לשחק למצלמה. לווק נשא נאום מרגש על כך שהוא רוצה למצוא כישרונות בכל רחבי העולם – בכל עיר וכפר. לאחר הנאום הוא צעד לקראתי, לחצנו ידיים ואמרתי לו "אני מקווה שהתכוונת למה שאמרת". והוא השיב: "ועוד איך!". לפני חצי שנה בערך, ה-WWE החתימו את נועם דר הישראלי/סקוטי שנולד בישראל ועבר לסקוטלנד בהיותו ילד. בהתחלה הזכירו שהוא מישראל, אך לאט לאט הפסיקו עם האזכורים. דר, שצמח בסצנת ההיאבקות הסקוטית והבריטית נחשב לסקוטי לכל דבר.



רבים משערים שה-
WWE לא רוצים להיכנס לזירה הפוליטית בשל העסקים העצומים שיש להם עם ארצות ערב. בשבוע האחרון הם קיימו מבחנים בדובאי והרחיבו את העסקים שלהם באזור עם תכנית ראשונה של ה-WWE בשפה הערבית.  לגבי ישראל, טרם הגיע ל-WWE מתאבק ישראלי שגדל בישראל והופיע בליגות המקומיות, אך היו בטוחים שאנו עובדים קשה מאד כדי שאחד כזה יגיע לשם ולמעשה אפשר לחשוף פה ידיעה בלעדית שמתקיימים מגעים להכניס ל"פרפורמנס סנטר" גם כישרונות ישראליים.


לפני שסיים את דבריו, HHH הדגיש שהמתקן נותן מענה לא רק לצרכים המקצועיים של המתאבקים והמתאבקות בכדי שיצליחו ב-
WWE, אלא במתקן זה יש הכל כדי לעזור לאותם המתאבקים גם להצליח בחיים האישיים. את הביקור ב"פרפורמנס סנטר" סיימתי בנימה חיובית כאשר המתאבקת בקי לינץ' סיפרה איך לקחו בחורה חסרת בטחון שנכשלה בשיעורי ספורט והפכו אותה לאחת הסנסציות הגדולות בענף.




לאחר מכן זכינו לראיין מספר מתאבקים פעילים בעודי מנסה לגשש את שורשיהם היהודים. 
הראשונה שתפסתי הייתה אלופת הנשים אלקסה בליס. היא סיפרה את סיפורה המרגש ועל מלחמתה באנורקסיה. העובדה שהיא ישבה מולי כאלופה ומתאבקת מצליחה היווה סמל לניצחונה על המחלה. היא סיפרה על מקרה בו במהלך בדיקה ביטחונית בשדה תעופה לא האמינו שחגורת האליפות הזאת היא באמת שלה. אמרו לה שהיא קטנה מדיי בשביל להיות מתאבקת, שלא לדבר על להיות אלופה. רק כאשר מעריצים החלו לצעוק את שמה וביקשו את חתימתה, הבינו בביטחון שהבחורה הצעירה הזו היא באמת אלופה.


שם משפחתה האמיתי של בליס הוא קאופמן וכמובן ששאלתי אם היא יהודיה. תשובתה הייתה מעניינת ומפתיעה. מתברר שאמה היא מאומצת והיא כלל וכלל לא יודעת מה שורשיה. סבתה מצד אמה היא יהודיה, אך במשפחתה לא נהגו לחגוג חגים יהודיים. בהיותה בתחילת שנות ה-20 לחייה עוד לא יצא לה לחקור לעומק את שורשיה.
שיימוש וסזרו הצחיקו רבות את הנוכחים. בהתחלה הם לא אהבו את הציוות ביניהם. סזרו אף ניסה לשכנע את ההנהלה לתת לו כיוונים אחרים, אך לאחרונה הם החלו להסתדר ביניהם ואף מצאו הצלחה בדוויזיית הזוגות.


אלקסה בליס


בווידאו שיימוס מתאר את מה שעשו להם בדראפט (בו מעבירים מתאבקים מתכנית אחת לשנייה). שיימוס הרגיש כמו מכה מתחת לחגורה וסזרו הקדים אותו עם הסלנג האירי ל"מתחת לחגורה". שאלתי אותם האם הציוות שלהם לא הוריד אותם מהפסגה והם השיבו שבתחום הזה צריך לקבל כל דבר שנותנים ולהפוך אותו לדבר הכי טוב ומצליח שאפשר. אף אחד מהם עוד לא ביקר בישראל אבל שניהם אמרו בפירוש שישמחו לבקר בארץ.


סזרו ושיימוס




שינסקה נאקאמורה, הסנסציה הגדולה מיפן, סיפר כמה הוא העריץ את ג'ושין "ת'אנדר" לייגר האגדי כילד ובזכותו בעצם נכנס לעולם ההיאבקות המקצועית ביפן. נאקאמורה החל את דרכו כמתאבק רגיל ביפן ורק כאשר עבר למקסיקו התחיל לנסות כל מיני דברים חדשים. הוא שילב את התנועות של מייקל ג'קסון למהלכים שלו וכשחזר ליפן הפך להצלחה גדולה. נאקאמורה נחשב כיום לאחד המתאבקים הטובים והכריזמטיים בתחום. נאקאמורה מסר ד"ש חם לכל מעריצי הרסלינג בישראל.


שינסקה נאקאמורה






סת' רולינס סיפר על כך שהוא נורא מצטער שג'וס רובינסון  ׁ(CJ פארקר) לא נמצא בארגון. לדעתו הוא היה אחד הכישרונות הטובים ביותר שיצאו מליגת הפיתוח
FCW (שקדמה ל-NXT). רולינס אפילו זכר לטובה את סער בוקשטיין הישראלי שמתגורר כעת בארה"ב והוחתם ב FCW לחוזה פיתוח תחת השם איתן לוין ולמעשה היה איתו באותה הכיתה אז.


סת' רולינס


סת' הגיע מקורר עם סינוסיטיס עצבני, לא היה לו קל, אך שרד את שלל הראיונות בצורה יפה. רולינס שמע את הסצנה הקטנה שיש לנו בארץ ומסר לכל המעריצים בארץ "שלום".בניגוד לנאקאמורה, אסקה עוד לא למדה אנגלית ברמת גיבור ולכן היה עמה מתרגם. אסקה היא אלופת הנשים של ה-NXT ולמעשה עברה את רצף הניצחונות של גולדברג. היא נחשבת ע"י דייב מלצר, העיתונאי המיתולוגי של הרסלינג בארה"ב, לטאלנט הכי טוב בין כל מתאבקי ה-WWE, גבר או אישה.


אסקה סיפרה שנאלצה להוריד טיפה הילוך בקרבות ב-
NXT, מכיוון שהסגנון היפני הוא מאד חזק. המכות מאד חזקות והן נכנסות כ-80% בעוד שב-WWE הן נכנסות כ-40% ולא היה לה קל להסתגל לשינוי, אך עם הרבה נחישות והתמדה היא הצליחה במשימה ובינתיים כל מי שעלה מולה לזירה יצא ממנה בחיים. בנוסף, ה"פרפורמנס סנטר" מעניק לאסקה שיעורי אנגלית והצפי הוא שהיא תדע אנגלית ברמה טובה בעוד כשנה. עד שהמתרגם שלה תרגם לה את השאלה שלי בנוגע לישראל חטפו אותה לראיון אחר. חוק מרפי.


אסקה



אחרי שעזבתי את המתחם של ה-
WWE יצא לי להיפגש עם מגוון רחב של מתאבקי עבר ובראש ובראשונה האלק הוגאן, מי שללא ספק שם את ענף ההיאבקות הבידורית על המפה בשנות ה-80 בזכותה הענף מצליח עד היום. גילוי נאות – האלק הוגאן מבחינתי הוא גיבור ילדות, למעשה המתאבק שבזכותו התאהבתי בהיאבקות. הוגאן לא השתתף ברסלמניה השנה לאחר שהסתבך עם קלטת סקס שהוקלטה בלי ידיעתו כדי לסחוט אותו ובקלטת הוא התבטא באופן גזעני וכתוצאה מכך נאלץ לעזוב את ה-WWE.


אבל הוגאן הוא לא רק השם הגדול ביותר של הענף, הוא למעשה גם אחד מאנשי העסקים המבריקים ביותר בתחום ולכן הוא ניצל את קיום הרסלמניה באורלנדו כדי לפתוח חנות נוספת (לזו שכבר קיימת בקלירווטר) במרכז אורלנדו, כך כל מי שהגיע לעיר לאירוע ייראה את השלט של החנות שלו וייכנס לקנות חולצות ומוצרים. החנות עצמה יפהפייה, עם מסכי ענק שמראים את הקרבות הגדולים שלו ושלל רחב של חולצות שלו מכל הזמנים וגם חולצות של ה-
WWE.


האלק הוגאן וגרי רויף


הוגאן סיפר שהיו מגעים רבים להביאו לארץ בשנת 1997 בעודו ב-WCW כאשר כמה יזמים בארץ ניסו להביא את ה-WCW ואתהוגאן עצמו לסיבוב הופעות בישראל, אך בסוף זה לא יצא לפועל. הוגאן מסר לכל המעריצים שלו בישראל שהוא אוהב אותם ושהוא מקווה יום אחד להגיע לביקור בישראל. לאחר מכן פגשתי את לקס לוגר. פעם הוא היה אחת "הגופות" המרשימות ביותר שנראו על המסכים.


כיום הוא מרותק לכיסא גלגלים ובקושי מסוגל ללחוץ יד. לאחר שימוש רב שנים בסטרואידים וסמים קשים, לוגר לקה בשבץ בעמוד השדרה במהלך טיסה ולילה אחריה התעורר כאשר הוא משותק מהצוואר מטה. לוגר עבר תהליך ארוך של שיקום במהלכו מצא את ישו ונהיה נוצרי אדוק וכעת הוא מרצה באוניברסיטאות על השלדים בארון שהביאו אותו לכיסא הארור.
לוגר היה במצב רוח טוב וזכר לטובה את הביקור ב-1994 כאשר הוא וברט "היטמן" הארט התמודדו מול יוקוזונה האימתני וקוואנג.


לקס לוגר עם גרי רויף


כאשר הזמנתי אותו לבקר בארץ אמר בצער רב שהוא בספק אם יצליח לשרוד טיסה של 15 שעות במצבו. 
יום למחרת פגשתי גם את בובי "המוח" הינן, אחד האנשים שהביאו לי באופן אישי הכי הרבה בידור והנאה מצפייה בתחום כאשר הייתי ילד. האיש היה מצחיק אותי עד שהייתי מתגלגל על הרצפה. הינן נחשב למנג'ר הגדול בכל הזמנים ולא היו רבים שיכלו להתחרות איתו על המיקרופון. גם הינן הוא סיפור עצוב. לאחר שהתגלה אצלו סרטן בגרון נאלצו לנתח ולהוציא חלק גדול מהאזור.


מה שעיניכם רואות בתמונה זה עוד הינן לאחר ניתוח לשחזור הלסת. זכיתי להודות להינן על כל הזכרונות ולספר לו כמה כיף היה לי לצפות בו. למרות שהוא לא יכול לדבר, ראיתי שהוא היה מאד נרגש ממה שסיפרתי לו. אשתו סיפרה שלה שורשים יהודים ושהיא הייתה שמחה מאד לבקר בארץ. 
מכל המתאבקים היהודים שפגשתי, קלי קלי, המתאבקת לשעבר ודוגמנית בהווה, ידעה הכי הרבה על שורשיה היהודים. אבא שלה יהודי ואמא שלה נוצריה.


בובי הינן עם גרי רויף


היא מספרת על כך שהם חוגגים את כל החגים ואפילו את "כריסמקה" – שילוב של חנוכה עם חג המולד. למעשה, החג האהוב עליה הוא חג הפסח והיא אפילו יודעת חלק מהשירים והתפילות. אז בפעם הבאה שאתם פוגשים אותה תגידו "שלום". אז נכון, יש שיגידו שקובעים יהדות לפי האם, אך היא מגדירה עצמה כיהודיה וזה מספיק טוב בשבילי. 


גרי רויף וקלי קלי


סקוט "רייזר רמון" הול, אחד המתאבקים האהובים בארץ בתקופת ה-
WWF ואחד מהמתאבקים המשפיעים ביותר בכל הזמנים. להול היסטוריה ארוכה של מאבקים באלכוהול וסמים, אך לאחר עזרה מידידו DDP ושיטת היוגה שלו, נראה שהול נמצא כעת במקום טוב. סקוט הול זכה לטובה את הביקור שלו בארץ ב-1994 ואף ציין בפרט כמה נהנה בקרב שלו מול שון מייקלס בתל אביב. שאלתי אותו מה הוא הכי אהב בישראל. השיב: "הבחורות".

סקוט הול עם גרי רויף


אחד המתאבקים שהכי ציפיתי לדבר איתו בקשר ליהדותו היה סקוט "רייבן" לוי. כל המעריצים בארץ תמיד מזכירים אותו כשיש חגים ואפילו באתר של ה-
WWE שמים תמונה שלו כאשר מתקיים חג החנוכה. אך כשדיברתי אתו גיליתי שהוא בכלל הלך לבית ספר נוצרי, לא חגג אף חג ובכלל לא מחשיב את עצמו כיהודי. מרק מרו, מתאבק נוסף שהיה אצלי ב"רשימת היהודים", סיפר לי שהוא בכלל המיר את דתו והפך לנוצרי לפני כ-20 שנה. כיום הוא מרצה ומאמן רוחני בתחום הקואצ'ינג. כמו כן, יצא לי לדבר עם הנסטי בויז. ג'רי סאגס סיפר לי שדודו היה ניצול שואה אך הוא מעולם לא חקר את שורשיו. הוא הביע רצון עז לבקר בישראל בעקבות השיחה. בריאן נובס מצד שני בכלל לא ידע שהוא יהודי.

 

לסיכום, עולם הרסלינג מספק את אפקט הקתרזיס – צפייה באלימות שהיא לא באמת אלימות בידיעה שהמכות מבוימות. זה מספק את הדחף האלים של הצופים בתכניות אלה. זו אופרת סבון עם כל האלמנטים האפשריים של דרמה, קומדיה, מתח והרפתקאות בתוך מכלול אחד, שם אפשר להזדהות עם דמויות חזקות ולחיות דרך הניצחונות שלהם ולהזדהות עם הכישלונות שלהם. זהו עולם שיוצר גיבורי על בשר ודם ומי אחראי על יצירתם אם לא ה-"פרפורמנס סנטר" הנהדר הזה?! זהו עולם הרסלינג. מי שאוהב-אוהב, מי שלא אוהב גם לא יאהב וזה בסדר גמור.


רוצים לראות רסלינג בארץ בכיכובם של קווין ואן אריק, טטנקה, מרטי ג'נטי וחברים? 
ב-9 ליולי זה קורה. מופע הרסלינג הגדול ביותר בארץ מאז מופעי ה-WWF בשנות ה-90! כנסו לאתר של לאן והזמינו כרטיסים.



במופע זה קווין ואן אריק ובניו רוס ומארשל יתמודד מול מרטי ג'נטי, הרב סוויסה וג'מפינג לי בקרב 3 על 3. 
טטנקה האינדיאני האגדי יילחם מול האקם וואקור. מאט סיידל (אוון בורן מה-WWE) ייכנס לזירה מול באד בונז הגרמני. שמשון הגיבור דייויד סטאר ינסה לעמוד מול גוליאת הענק, יורן סימונס. הלאופרדים יתמודדו מול הקנדי קלאב דה בוס מול ג'ואי טיילק, כוכב הילדים תומר אופנר ועוד.


[פוסטר מופע THE RAGE  - שובו של קווין ואן אריק האגדי]

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי