קליעה: טל אנגלר חמישית באליפות אירופה לנשים עד גיל 21

טל אנגלר
טל אנגלר | אלבום פרטי

הישג נאה לקלעית הצעירה והמוכשרת, עוד לא בת 18 להזכירכם, שחווה שנה נהדרת וכעת השוותה את מיקום השיא אי פעם לקלעית ישראלית

(גודל טקסט)

הקלעית המוכשרת טל אנגלר, שתחגוג בסוף השנה 18, השוותה את הישג השיא של ישראל באליפות אירופה נשים עד גיל 21 – מקום חמישי בגמר רובה אולימפי שלושה מצבים, 12 שנים לאחר הישג זהה של דניאל רוט אבנרי.


שתיהן אגב, אנגלר ורוט אבנרי, הן חניכותיו של הקלע האולימפי גיא סטריק, שהתחרה אף הוא השבוע בבאקו, אזרבייג'ן, אולם לא העפיל לגמר אליפות אירופה בוגרים ברובה מצב שכיבה. אנגלר מהפועל מעברות אף קבעה היום תוצאה זהה לזו של רוט אבנרי במוקדמות שנת 2005, 571 נקודות, והעפילה לגמר מהמקום ה-6.
 

 
בגמר הודחה אנגלר בשוט-אאוט, שובר שוויון מול קלעית רוסיה שסיימה רביעית, כדי לסיים במקום החמישי. רומי קפלן ממכבי רעננה דורגה במקום ה-29 עם 562 נקודות. בחורף סיימה אנגלר במקום השישי של גמר אליפות אירופה ברובה אוויר, והיא חוותה שנת פריצה פנטסטית עם שיאי ישראל לנשים בוגרות, הן ברובה אויר והן ברובה שלושה מצבים, שניהם מקצועות אולימפיים.


טל אנגלר עם מאמנה גיא סטריק

טל אנגלר עם מאמנה גיא סטריק (גיל סימקוביץ)


אנגלר נאבקה ברוחות עזות, כמו שאר קלעיות התחרות, ועל כן לא התקרבה הפעם אל שיאה. בסיום אמרה: "היתה רוח שקשה להתמודד איתה, אבל אני שמחה שהייתי בין מעט הבנות שהצליחו בכל זאת להתמודד עם התנאים. בגמר, לצערי, לא הייתי מספיק טובה לפודיום אך למזלי אני עדיין צעירה ומלאת מוטיבציה. אני שמחה, אבל לא יותר מדי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי