חברתו של מייוות'ר הותקפה על ידי מעריציו של מקגרגור

פלויד מייוות'ר ואבי קלארק
פלויד מייוות'ר ואבי קלארק | אלבום פרטי

אוהדיו של הלוחם האירי השליכו לבנה דרך חלונה של אבי קלארק, שהפכה למטרה מאז הוכרז "קרב מאה מיליון הדולר" ואף קיבלה איומים על חיי בן זוגה

(גודל טקסט)

ב-26 באוגוסט פלויד מייוות'ר וקונור מקגרגור יכנסו לזירת האיגרוף בלאס וגאס והיצרים ממשיכים להתחמם לקראת "קרב מאה מיליון הדולר". לפי דיווחים באנגליה, חברתו של מייוות'ר, אבי קלארק, הוטרדה על ידי מעריציו של הלוחם האירי.

על פי הדיווח, ביום חמישי האחרון לבנה הושלכה דרך חלון ביתה של קלארק, שמתגוררת באסקס, אנגליה. הלבנה ניפצה את החלון, ועליה הוצמד פתק בו נכתב "ז*ן על המייוות'רים", קריאה אשר נשמעה לאחרונה פעמים רבות על ידי מעריציו של מקגרגור.

בנוסף ללבנה שהושלכה דרך חלון ביתה, קלארק נתקלה והתעמתה עם שלושה מעריצי מקגרגור שאמרו לה: "אתם הולכים להפסיד. מייוות'ר הולך למות". מקור אשר מקורב לבת זוגו של המתאגרף הנודע, סיפר בדיווח: "קלארק חוששת לביטחונה האישי. היא מזועזעת ממה שקרה ונראתה בפאניקה".

כמו כן, נטען שמייוות'ר וקלארק יוצאים כבר כמה חודשים והיא אמורה להיות בשורות הראשונות בקרב שיתרחש ב-T-MOBILE ארנה. ברגע שהוכרז רשמית הקרב בין מייוות'ר למקגרגור, תוך מספר שעות קלארק הפכה ל"מטרה" עבור מעריציו של לוחם ה-MMA "הידוע לשמצה".

מקגרגור ומייוות'ר. האווירה לוהטת לקראת הקרב (טוויטר)
מקגרגור ומייוות'ר. האווירה לוהטת לקראת הקרב (טוויטר) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי