אחיות או לא להיות: הסיסטר'ס שכובשות את אירופה בפסח

שיר אלמליח ואחותה יובל
שיר אלמליח ואחותה יובל | צילום: אינסטגרם

האחיות לבית אלמליח השתלטו על פראג המהממת ואילו אשתו של קליימן מבלה עם צמד האחיות הבלונדיניות בלונדון

(גודל טקסט)

חגים זה זמן מצוין להשקיע באלו שקרובים ואהובים עלינו, בטח אם יש לנו אחיות שאנחנו כל כך אוהבות. תשאלו את הדוגמנית שיר אלמליח וההריונית ליאן קליימן שנמצאות בחופשות אירופאיות עם האחיות שלהן. 

 שיר אלמליח וליאן קליימן. צילום: אינסטגרם


אמנם את אלמליח אתם רואים בכל מקום ובגדול, כי הבחורה היא פשוט פרסומת מהלכת וזה מבלי לציין את הקמפיין שלה ושל מאור בוזגלו ללי קופר שמרוח על שלטי חוצות, בטלוויזיה ובאינטרנט. עם זאת, אלמליח מבלה את חופשת הפסח שלה בכלל בפראג הצ'כית, שם היא משלבת גם עבודה וגם חופשה עם אחותה הצעירה, יובל אלמליח, שהגיעה לזמן איכות עם האחות הגדולה.

 מאור בוזגלו ושיר אלמליח. צילום: אינסגטרם

אי אפשר שלא להבחין בדמיון שבין השתיים שללא ספק קיבלו את היופי הישראלי- אקזוטי שלהן מאימא עפרה. בוא נגיד שאם יובל תרצה ללכת בדרכה של אחותה הגדולה, תהיה מי שתוכל לתת לה טיפים מקצועיים מעולים.

שיר אלמליח ואחותה הצעירה יובל. צילום: אינסטגרם

 

נמשיך בקו האירופאי, הפעם נעבור ללונדון, שם נמצאת אשתו היפה וההריונית של בוריס קליימן, ליאן, שטסה עם האחיות שלה לאיה ומיא (השמות הכי מיוחדים ששמעתם, תודו) לחופשת אחיות משולשת רגע לפני שהזוג הבית"רי הופך להורים. על השלישייה הבלונדינית הזאת אתם תשמעו עוד הרבה כי בקרוב הן פותחות עסק משותף ככה שיש למה לצפות.

ליאן קליימן והאחיות. צילום: אינסטגרם


בינתיים, בזמן שהשאירה את השוער שלה להתכונן למשחק המרכזי מול הפועל ב"ש, האחיות טרכטנברג נסעו לקרוע את העיר בשופינג, אוכל טוב, טיולים והצגות והרבה הרבה סיסטר'ס טיים. המדור מעוניין גם הוא באחות
.


האחיות של ליאן קליימן. צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי