לאחר הפרידה, אייל גולן ורוסלנה קבעו את הסדרי הראייה עם בנם

אייל גולן ורוסלנה רודינה
אייל גולן ורוסלנה רודינה | צילום: אינסטגרם

בלעדי: בני הזוג, שהדהימו השבוע את כולם, דאגו לנושא הרגיש. וגם: האם הכתובת הייתה על הקיר?

(גודל טקסט)
הזוג הוותיק, אייל גולן ורוסלנה רודינה, הודיע אמש על הפרדת כוחות. אי אפשר להגיד שלא ראינו את הסימנים לכך קודם, זאת למרות הפוסט המרגש שהעלתה רוסלנה לכבוד יום ההולדת של גולן שחל בשבוע שעבר. לא ראינו שום חגיגות משותפות, להפך, בתאריך המדויק רוסלנה יצאה לחגוג את יום הולדתה של חברתה הטובה ליאן פישביין במועדון הטיילור מייד, ביחד עם ספיר יודשקין יצחקי וחברות נוספות. גולן עצמו חזר מחופשה גברית משהו עם חברים באמסטרדם, זאת לאחר שהדוגמנית הלוהטת שבה בעצמה מצילומים למגזין בלייזר במלטה. אולי שם היא עשתה חושבים?


 

@eyalgolan1 יש לך היום יום הולדת!! מה אפשר לאחל לבנאדם כל כך יקר ומיוחד ? אאחל לך את כל האושר שקיים בעולם הזה בריאות ושמחת חיים שתמשיך להצליח בכל מה שתבחר ותמיד אבל תמיד תהיה מאושר. שתהיה מוקף באנשים שרק יאהבו ויפרגנו לך כמו שאתה מפרגן לכל העולם! מאחלת לנו עוד הרבה שנים של זוגיות ואושר ושמחת חיים יחד. מודה לך שהפכת אותי להיות אמא לבן הנסיך שלנו. מזל טוב עד 120 נסיך עולם

A post shared by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on


לפני יומיים, במהלך המימונה, הבחנו בתמונות רבות של אייל גולן לצידם של ברק יצחקי, יוסי אבוקסיס וחברים רבים במימונה המסורתית אצל חיים ושגית רביבו, ללא זכר ליפייפיה שהייתה שלו עד לפני כמה ימים. רק אתמול, באיחור לא אופנתי, העלתה רוסלנה לחשבון האינסטגרם שלה שהיא נהנתה לאכול מופלטות בבית משפחת רביבו בתמונת סולו יחידה. הלב שלנו נשבר! מה שכן, כרגע רודינה, בדומה לחברתה לסוכנות יולי, שיר אלמליח, היא אחת הרווקות הלוהטות והמבוקשות בישראל. בואו לא נשכח שמדובר בבחורה בת 28, שבשש השנים האחרונות החזיקה בזוגיות מפוארת לצידו של אחד מהבעלים של הפועל מרמוק וזמר העשור, אייל גולן.


האם זה רק משבר? אולי ההורים של יאן הקטן יחזרו להיות יחד? איך שלא נסתכל על זה, המשפט שכתוב אצלה בפרופיל באינסטגרם, מקבל משמעות חזקה במיוחד: "חבל שאנשים נוטים לאבד דברים רק בשביל להבין שיש להם ערך רב עבורם". לפניכם סרטון עדכני של הרווקה הכי מהממת שיש.


 

@blazerofficial @amireli1 @yulimodels @adisolomonmakeup #blazeryuli2017 @stylistit @ronenfadida @kishreyteufa @dikla6218 soon 

A post shared by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on


בתוך כך, מוקדם יותר הבוקר פורסם בלעדית ב-TMI הסדר הראייה של הזמר עם בנו יאן. לצד הזוג יש גם צד ג' בסיפור, בנם המשותף, יאן גולן, בן השנתיים וחצי, שייאלץ להתרגל להסדרי ראייה חדשים. אז אילו הסדרי ראייה קבעו זוג ההורים לבנם המשותף שהיה רגיל עד כה לישון בבית משותף עם אמא ואבא? ההחלטה על הפרידה עדיין טרייה, והשניים לא דנו בהליך של קביעת הסדרי הראייה העתידיים והקבועים. אך בצעד משותף החליטו מה נכון לעכשיו. על פי טובת הילד קבעו השניים במשותף כי יאן גולן ישהה את רוב ימי השבוע עם אימו, ויישן איתה בלילות, אך הזמר יוכל לקחת את בנו ויראה אותו באופן חופשי בימים שיחליטו יחד, כפי שעושה הזמר עם ילדיו האחרים, ליאם ואלין.


נכון לעכשיו כרגע הכל רגיל, ואין הכרעות נחרצות על חלוקת ימים בחוזה, מה שמעיד כי אכן הפרידה בין הצדדים נעשתה ברוח טובה כפי שטענו הזוג. הזמר שכר לפרודתו הטרייה כבר לפני מספר שבועות דירה נוספת ברחובות, בסמוך לביתם בו גרו בכדי שבנם יישאר באותה מסגרת וההורים יוכלו להישאר קרובים ושהזמר יוכל להיות קרוב ליאן, שיבלה את רוב ימות השבוע בביתה החדש של רוסלנה. 


 

חג שמח שבוע טוב ובשורות טובות אמן!

A post shared by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on


 

לילה טוב!! סוף סוף החג הזה נגמר היה קשה אבל היה טוב!!!! חוזרים לעניינים לילה טוב  @ronenfadida

A post shared by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on

 

ניצחון ענק!!! חבורה של גברים שבת שלום לכולם

A post shared by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי