עומר אדם, עדן בן זקן וליגת העל: החתונה של עידן ורד ומאי זיו

עידן ורד ומאי זיו
עידן ורד ומאי זיו | צילום: אינסטגרם

קשר בית"ר ירושלים שבר את הכוס ונישא לארוסתו. החברים הטובים באו לפרגן, מלכת השושנים עשתה שמח ולירון שרון עם התמונות

(גודל טקסט)
אחרי ערב מפתיע במיוחד, בו גביע המדינה נצבע כתום, אפשר לדווח לכם על החגיגות המטורפות של ליל אמש (חמישי), אך לאו דווקא של בני יהודה אלא של הזוג המלכותי הבית"רי, מאי זיו ועידן ורד שעשו זאת ושברו את הכוס כדת משה וישראל. אחרי שלא התראו כל השבוע מהמשחק שנעל את העונה, כיוון שוורד טס ישירות מסיום הליגה ועד ליום רביעי האחרון לאילת עם פמליית החברים למסיבת רווקים של ארבעה ימים. הזוג המאושר נפגש ממש לפני שנסע לאולמי "האחוזה" במודיעין. את הרגע המרגש בו ורד פגש בנסיכה היפה שלו לבושה לבן, דאג לתעד החבר הקרוב שליווה אותי במהלך היום, איתי שכטר. 


 הזוג בדרך לחופה



שימו לב איך עושים את זה בסטייל: עידן ומאי נישאו על ידי רב מזמר, כאשר הכלה ההורסת נכנסה לחופה לצלילי השיר "היום הזה" של אגם בוחבוט הצעירה שביצעה את השיר לייב. "עוד לפני שהתארסנו, הייתי שומעת את השיר הזה כל יום – הייתי אומרת לעידן זה השיר שלי לחופה" שיתפה אותנו מאי המדהימה לפני מספר ימים. אל תשכחו שמעבר לעובדה שמדובר ביום המאושר בחייו של הזוג המהמם, ורד גם חגג אמש את יום הולדתו ה-28, כך שזכה לחגיגה כפולה ולברכה מרגשת מאשתו הטרייה. 


עדן בן זקן בחתונה


מעבר לבוחבוט, עומר אדם ועדן בן זקן הגיעו לשמח את 1,300 המוזמנים. הרבה? ותחשבו שעוד מדובר במעגלים קרובים. איך זה הגיוני? "לעידן יש מלא חברים, ההורים שלנו עצמאיים אז יש להם הרבה חברים, וחוץ מזה המשפחות שלנו גדולות. הצד של אמא שלי ואבא שלי עידן מרוקאיים, ככה שיש לא מעט מוזמנים" סיפרה לנו מאי ורד הטרייה.


 חנן ממן מפרגן



ומי זכה לעצב את שמלת הכלה? השאלה הכי חשובה למעשה, חמתה של מאי, סילביה ורסנו, אמא של עידן. ורסנו היא מעצבת שמלות והיא אחראית על לא פחות משלוש השמלות של הכלה שלה שהיו מרשימות אחת אחת. התמונות, המוזמנים, השמח והכיתוב על החולצה של החתן, הכל כאן. מזל טוב מהמדור שלנו לזוג המאושר. 




חנן ממן ועומר אצילי
מתי אצלו? אצילי נהנה



עידן ורד וחברים

בלימו באס בדרך עם המלווים




ההזמנה המלכותית
ההזמנה המלכותית 




עומר אדם אחראי על החגיגה
עומר אדם נותן בראש




בוריס קליימן
בוריס קליימן עם זר ענק




הזוג המושלם
הזוג המושלם




שמח בחתונה
עושים שמח



הכלה ההורסת
הכלה ההורסת


חברים מהכדורגל
כל הביצה הגיעה לפרגן


אפילו גל מקל הגיע
ואפילו גל מקל הגיע עם בת זוגו





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי