מלך האינסטגרם: רונאלדו הסתבך ואוהדי מכבי ת"א הגשימו חלום

רונאלדו
רונאלדו | טוויטר

שבוע חדש ופינה חדשה של מלך האינסטגרם: הצהובים הכריזו על שינויים, אמארה סטודמאייר חגג אליפות ראשונה בקריירה וכוכבי ברצלונה וריאל עסוקים בימים אלו - ולא ממש בכדורגל

(גודל טקסט)
 מלך האינסטגרם במהדורה נוספת שמספקת לכם את מיטב הרגעים הגדולים שעשו לנו את השבוע החולף ברשת. והשבוע: פרשת המסים של רונאלדו, בן שהר עם כוכב ברצלונה והרגע הלוהט של ניימאר ובת זוגתו. מוכנים? יוצאים לדרך.


5. ניימאר ברגע לוהט – 6.8 מיליון צפיות, 1,297,785 לייקים ו-108 אלף תגובות: כוכב ברצלונה מנצל את פגרת הקיץ לטובת בילוי עם חברתו הדוגמנית הברזילאית ברונה מרקוזינה בת ה-21. השבוע, העלתה האחרונה וידיאו של השניים מתנשקים ברגע לוהט במיוחד.


 

Feliz dia pra todos os apaixonados, como nós Te amo muito Hoje e sempre ❤️ @neymarjr

A post shared by Bruna Marquezine ♡ (@brumarquezine) on



4. בואנה ג'ורדי הגזמת
– 2,151 לייקים ו-20 תגובות: כוכבי ליגת העל מסתערים על האיים השכנים כחלק מחופשת הקיץ. השבוע תפסנו את בן שהר ודוד קלטינס בחופשתם במיקונוס כל אחד עם בת זוגתו רק שהפעם התמונה שהסבה את תשומת לבנו הייתה עם לא אחר מאשר שחקן ברצלונה – ג'ורדי אלבה. השניים צדו את הכוכב על חופיה האקזוטיים של עיירת הנופש ותפסו אותו לתמונה קצרה שהסעירה את הרשת. אגב, גם מגן מכבי חיפה, סאן מנחם תפס את אלבה לתמונה דומה.


 

בואנה ג'ורדי הגזמת..אני רוצה לעשות תמונה עם קלטינס ואתה נדחף לי לתמונה?… @davidkelt @jordialbaoficial

A post shared by bensahar14 (@bensahar14) on



3. רונאלדו משתיק את המבקרים – 3.6 מיליון לייקים ו-35.7 אלף תגובות: כוכב ריאל מדריד עבר השבוע משבר בדמות חשדות בפרשת העלמת המס בספרד בגובה 14.7 מיליון יורו. אלוף אירופה העלה השבוע תמונה לאינסטגרם ובה הוא משתיק את המבקרים בתנועה בולטת לצד הכותרת: "לפעמים התשובה הטובה ביותר היא שקט". בנוסף לכך, בשישי האחרון הועלו דיווחים שונים ברחבי העולם על רצונו של CR7 לעזוב את ריאל מדריד עקב הפרשה וחוסר שביעות הרצון מהתנהלות המועדון המדרידאי ביחס אליו בעקבות הסערה.


 

Sometimes the best answer it's to be quiet

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



2. אמארה סטודמאייר חוגג אליפות – 9,352 לייקים ו-135 תגובות: אלוף ישראל הטרי ושחקן הפנים של הפועל ירושלים, אמארה סטודמאייר, חגג השבוע אליפות ראשונה בקריירה המפוארת שלו. השחקן בן ה-34 שכיכב ב-NBA במשך 14 עונות הגיע לישראל בשנה האחרונה במטרה לעזור לירושלמים במאבק על האליפות ולנגוס באימפריה המתפוררת בשם מכבי תל אביב. האמריקאי חגג בחמישי האחרון אליפות ראשונה בקריירה וניכר על פניו האושר הגדול כאשר אמר בסיום: "חלמתי על הרגע שאזכה באליפות בישראל".


 

Champions 2017 !! #KingdomBusiness

A post shared by (əˈ•mär•ray) Amar'e Stoudemire (@amareisreal) on



1. השבוע הצהוב
– 7,523 לייקים ו-137 תגובות: במשותף זה ללא ספק היה השבוע של מכבי ת"א. הצהובים השיקו את מדי הקבוצה לעונת 182017 וזכו לתגובות סוערות ברשתות החברתיות הקוראות לשנות את העיצוב השנוי במחלוקת שלא התקבל בשמחה אצל אוהדי הקבוצה. בנוסף לכך, האירוע הגדול ביותר של השבוע היה כאמור מינויו של המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף למאמן הקבוצה במקומו של ליטו וידיגאל שכשל בתפקיד ולא הביא תואר לקריית שלום. מינויו של ההולנדי עורר תגובות רבות וזכה לסיקור נרחב בתקשורת העולמית לאחר ששמו של האחרון נקשר למועדוני פאר רבים כגון: ברצלונה, מונאקו, אייאקס וכו'. 


 

#WeAreMaccabi#WeAreTheBrand

A post shared by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on



 

ג'ורדי מונה להיות מאמן הקבוצה #יאללהמכבי #צהובעולה @jordicruyff

A post shared by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי