האקסית הסקסית: אירינה שייק הפילה אותנו מהכיסא

המעריצים לא שוכחים את הפרידה מרונאלדו. אירינה שייק
המעריצים לא שוכחים את הפרידה מרונאלדו. אירינה שייק | צילום: אינסטגרם

בת הזוג לשעבר של כוכב ריאל מדריד הרסה לנו את הבריאות עם התמונות החושניות בתחתונים וחזייה עם מראה חטוב ומלא סקס אפיל. לירון שרון עם התמונות

(גודל טקסט)

ככה נראים שלושה חודשים אחרי לידה? כנראה שאם קוראים לך אירינה שייק אז כן. האקסית המיתולוגית של כריסטיאנו רונאלדו, העלתה לחשבון האינסטגרם הנפוח שלה, תמונה בתחתונים וחזייה כשלושה חודשים בלבד אחרי לידת הבת הבכורה שלה ושל בן זוגה השחקן בראדלי קופר וכל מילה מיותרת. רונאלדו אגב, עסוק בגידול התאומים החדשים ובאישה שנמצאת בהריון ברגעים אלו ממש.





 

שייק בת ה-31 נראית מיליון דולר כאילו אין זכר שרק לפני רגע יצא מהגוף הזה תינוק, כשהיא לבושה בתחתונים וחזייה מגה סקסיים של מותג ההלבשה התחתונה האיטלקי "אינטימיסי", אותו גם פרסמה שלומית מלכה שלנו.


 

Summer with @intimissimiofficial

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on




עם כל השוק שבדבר, מדובר בדוגמנית על ולכן לא מפתיע שחזרה לגזרה החטובה והסקסית שלה כל כך מהר ומה גם שזו הייתה הסיבה לצילומים לשער Vouge הספרדי. ובלי קשר אין צורך לקנא בה, כנראה שגם הגנים עשו את ההבדל לאור העובדה שעלתה רק תשעה קילוגרמים במהלך ההריון. שאפו.

 

 


 

New @voguespain @mariotestino

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on


 

Hurry up and discover #Intimissimi Summer Sales in our boutique and online! [Selected items & Selected countries] #Intimissimi #italianlingerie #sales #sale #saldi #rebajas

A post shared by Intimissimi (@intimissimiofficial) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי