פרזנטור מושלם: אייל גולן מציג תלבושת אחידה

הימר על צרפת. אייל גולן
הימר על צרפת. אייל גולן | צילום: אינסטגרם

האקס של רוסלנה רודינה והבעלים של הפועל מרמורק לקח את ילדיו לדגמן בגדי ים. הפרטים והתמונות בפנים

(גודל טקסט)
כבר הבנו שמלך הזמר הים תיכוני, אייל גולן, מתגבר על הפרידה שלו מרוסלנה היפייפיה בכל מיני דרכים, אבל אתמול הוא הפתיע גם אותנו. הבעלים של הפועל מרמורק הוא אדם עסוק, מעבר לכדורגל הוא נמצא בעיצומו של מופע קיץ חדש שנקרא "לא פשוט להיות פשוט", ובקצת זמן שנותר לו הוא מבלה עם חברים, משפחה ובעיקר עם הילדים. אתמול החליט גולן להראות לנו שגם הוא יכול להיות פרזנטור מושלם לבגדי ים.


הזמר פירגן בחשבון האינסטגרם שלו ל-Taylor Rose, מותג בגדי ים ראשל"צי שדיגם אותו ואת שלושת ילדיו בבגדי ים תואמים! ליאם, אלין ויאן גולן הפכו ברגע לדוגמנים בעצמם כשהם לובשים את אותו בגד הים הקיצי שתואם לזה של אבא, והאמת שהם עושים את זה לא רע בכלל! אחרי הלייקים והתגובות שהפוסט הזה גרף, בטוח שנראה את האננסים האלו עכשיו בכל מקום.


אגב, זאת לא פעם ראשונה שאנחנו חוזים בקטע החדש הזה של הורים שמתלבשים אותו דבר כמו הילדים, יש כמה כאלו מעולם הכדורגל שכבר עשו זאת לפני דוגמאת טל בן חיים, ניסו ונטלי קפילוטו, ואפילו מסי האחד והיחיד עם הבנים שלו טיאגו ומתאו. אז כבר רכשתם?

 

 

תודה לספיר הנסיכה @the_taylor_rose על בגדי ים מושלמים לי ולאהובים שלי.

A post shared by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on

 

תודה לספיר הנסיכה @the_taylor_rose על בגדי ים מושלמים לי ולאהובים שלי.

A post shared by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on

 

"במדינה שלי אין אנשים סוג ב'. ביום חמישי תגיעו לתמוך בהפגנה של הקהילה הגאה ביום חמישי בשש וחצי מול קרית הממשלה @adamsror

A post shared by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on

A post shared by NatalieKapiloto (@natalie_kapiloto) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי