זמר בינלאומי: אייל גולן עם מחווה מרגשת למשפחה הוליוודית

אייל גולן
אייל גולן | צילום: פרטי

הבעלים של הפועל מרמורק אירח בהופעתו באשדוד את בתו של כוכב מהיר ועצבני שמעריצה אותו. ההקדשה, התמונות והפרטים המלאים בפנים

(גודל טקסט)
 זוכרים שסיפרנו לכם בשבוע שעבר שכוכב העל הידוע, טייריס גיבסון, כוכב "מהיר ועצבני", העלה לאינסטרגם וידאו של ביתו מבקשת ליום הולדתה ארבעה כרטיסים להופעה של אייל גולן בישראל? אז נכון, גולן מיד נענה לבקשה של הכוכב והזמין את ביתו שיילה ובני משפחתם למופע השני שלו במסגרת סיבוב ההופעות "לא פשוט להיות פשוט" שהתקיים אמש באשדוד.


 

It was a great pleasure having the Gibson family as my guest in my concert last night in Ashdod. It was great singing a duet with Shayla's favorite song and I am happy I've made her birthday wish come true.@tyrese

A post shared by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on



מה שהילדה המתוקה לא ידעה, זה שהזמר האהוב עליה, יישב לצידה ויקדיש לה שיר! גולן הקדיש לשיילה האמריקאית את השיר "כשאת איתו" ואף נתן לה לשיר בעצמה והשאיר אותה נרגשת בטירוף. לסיום ביקש מכל ההיכל למחוא הרבה כפיים לכבוד יום ההולדת של ביתו של גיבסון, כמובן שהקהל זרם והסרטון המרגש עלה לחשבון האינסטגרם של הבעלים של הפועל מרמורק שהראה לכולנו איזה פשוט זה להגשים חלום. בעיקר אם אבא שלך כוכב הוליוודי ממש מפורסם. 





שיילה גיבסון ואייל גולן (צילום: ארן חן)


מעל 6,000 צופים הגיעו לאמפי אשדוד. גולן ניפגש לראשונה עם בני המשפחה מאחורי הקלעים עוד לפני תחילת המופע, במהלך התקיימה שיחת וידאו עם גיבסון, הנמצא באטלנטה והבטיחו לשלוח לו קטעים מהמופע. בסוף המפגש העניק גולן לבת שיילה גיבסון, לכבוד יום הולדתה ה-10 את כל אלבומיו במתנה. אכן מרגש.



ערב מרגש באשדוד (ארן חן)

משפחת גיבסון לצד משפחת גולן (ארן חן)

שיחת הווידאו עם גיבסון (ארן חן)

(ארן חן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי