חוגגים 30 בסטייל למלך של סין: יום הולדת שמח לערן זהבי

הפמליה של ערן זהבי
הפמליה של ערן זהבי | צילום: אינסטגרם

קשר גוואנגז'ו RF מציין היום (שלישי) את חגיגות יום הולדתו כיאה לכוכב אמיתי. אלכוהול, שלל עוגות, ומסיבת הפתעה בנוכחות חברים ומשפחה. לירון שרון מפרגנת

(גודל טקסט)
 מלך השערים לשעבר של ליגת העל והכדורגלן הישראלי המרוויח ביותר בכל הזמנים, ערן זהבי חוגג היום 30 בסטייל. אחרי הרביעייה המטורפת שפתחה רשמית את אירועי החגיגות, אמש (שני) הכוכב חגג עם הפמליה הגברית שלו שהגיעה במיוחד מישראל במסעדת הבשרים היוקרתית "וולומולוו" שבהונג קונג. משם המשיכו למועדון הדראגון, שם קפטן נבחרת ישראל חגג כמו מלך כדורגל אמיתי.




ערן זהבי וחברים
ערן זהבי והפמלייה. צילום: אינסטגרם
 

עשרות בקבוקי אלכוהול הוגשו על ידי סינים מחויכים, זיקוקים, קונפטי ובלוני כדורגל חיכו לחלוץ של גוואנגז'ו במועדון. היום, הילד בן ה-30 התעורר ליום שבו הוא מחליף קידומת וקיבל אינספור ברכות ומתנות שוות. החגיגה הכי טובה הייתה ללא ספק בזכות אשתו שי והילדים שחיכו לאבא ערן עם עוגת 30 חגיגית. 

שי, אשתו של זהבי ארגנה לו מסיבת הפתעה הערב בניחוח כחול-לבן, סוג של הביאה לו את הבית לסין. הגיעו חברים רבים ומשפחה במיוחד לחגוג איתו בסין.


 

surprise party

A post shared by Avi Zahavi (@avi_zahavi) on



 

האלכוהול של ערן זהבי

השתייה החריפה בחגיגות. צילום: אינסטגרם

 

רגע לפני שהוא מתחיל את העשור הרביעי של חייו, יכול הישראלי להסתכל אחורה ולהיות בהחלט מרוצה: אישה, 3 ילדים, 7 וחצי מיליון דולר לעונה לא כולל בונוסים וקריירה מפוארת – סיכום קצר שתכלס זהבי יכול להיות מרוצה בלשון המעטה?




העוגה של ערן זהבי

העוגה של ערן זהבי. צילום: אינסטגרם




דור מיכה וערן זהבידור מיכה וערן זהבי חוגגים. צילום: אינסטגרם





העוגה של ערן זהבי
חוגג עם המשפחה. צילום: אינסטגרם




החגיגות של ערן זהביהחגיגות של זהבי. צילום: אינסטגרם






ברכה מהאחברכה מהאח היקר. צילום: אינסטגרם




ולקינוח…
הברכה של שיהברכה המרגשת של שי אשתו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי