סוקראטיס תוקף את אופ"א: יש לנו ילדים ומשפחה, אנחנו לא חיות

סוקרטיס
סוקרטיס | צילום: Gettyimages

ביקורת קשה באירופה בשל קיום המשחק בין בורוסיה דורטמונד למונאקו יום אחד בלבד אחרי המשחק. בלם דורטמונד תקף, טוני קרוס: "אי אפשר לשחק אחרי דבר כזה"

(גודל טקסט)
  ברחבי אירופה נשמעה ביקורת על קיום המשחק בין דורטמונד למונאקו יום אחד בלבד אחרי הפיגוע בדורטמונד בטענה ששחקני הקבוצה לא באמת יכלו להתרכז במשחק אחרי מה שקרה.
 

שחקן דורטמונד, נורי שאהין התראיין אחרי ההפסד של קבוצתו 3:2 למונאקו ואמר: "כולנו בני אדם ואף אחד לא היה רוצה לעבור את מה שעברנו. בהתחלה בכלל לא הבנתי מה הולך, שהגעתי הביתה אשתי והבן שלי חיכו לי בחוץ ואז הבנתי שהיה לי מזל. ברור לי שכדורגל חשוב מאוד וההצגה הייתה צריכה להימשך, אבל עם שריקת  הפתיחה הכל חזר אליי ומה שקרה עבר לי בראש. היה קשה לשחק בצורה כזאת".

 

בלם הקבוצה, סוקראטיס פאפאסטאטופולוס, אמר: "לפני הכל אני שמח שאני חי. זה היום  הכי קשה בחיים שלי ואני מקווה שאף אחד לא יחווה דבר כזה", אמר היווני והוסיף ביקורת על אופ"א: "אחרי מה שקרה בשלישי אי אפשר לחשוב על המשחק, זה קשה מאוד לשחק כדורגל אחרי דבר כזה. באופ"א צריכים להבין שיש לנו ילדים ושיש לנו משפחה, אנחנו לא חיות".



גם טוני קרוס מריאל מדריד הצטרף לביקורות ואמר: "זה קשה מאוד לחזור לפעילות רגילה אחרי אירוע כזה".



 

מאמן מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו אמר: "אנחנו מזדהים עם דורטמונד וסומכים על כוחות הביטחון".
 

השמירה על שחקני מנצ'סטר יונייטד בבלגיה לקראת המשחק היום נגד אנדרלכט תהיה כבדה מאוד. כוחות משטרתיים ישמרו על נתיב האוטובוס, צלפים יהיו סביב האצטדיון והליקופטר ירחף מעליו בדומה למה שהיה במינכן אתמול.  

  

בממלכה חוששים שטרוריסטים יחקו את הפיגוע בגרמניה וינסו לפגוע בכדורגלנים במחזור הקרוב ומגבירים את הכוננות. כל האוטובוסים של הקבוצות ייבדקו לפני ואחרי הנסיעות למשחק בנוסף, הקבוצות יהיו בקשר ביניהם באשר לסידורי הביטחון.
  

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי