טוכל: התרשמתי מההתמודדות של הקבוצה עם הסיטואציה

תומאס טוכל
תומאס טוכל | צילום: AFP

דורטמונד סיימה את הכנותיה לגומלין בנסיכות (3:2), בדיוק שבוע אחרי הפיצוץ באוטובוס. רויס ישוב ל-11, מנדי ובקאיוקו יפתחו אצל הצרפתים

(גודל טקסט)
 בורוסיה דורטמונד מודה שלהתאושש מהפיצוץ באוטובוס הקבוצה בדיוק לפני שבוע היא טרם הצליחה, אבל כפי שעלתה יממה לאחר מכן לרבע גמר ליגת האלופות מול מונאקו (ונוצחה 3:2), כך היא תעשה גם מחר בנסיכות הצרפתית כשתתארח לגומלין – נטולת הבלם מארק בארטרה שנפגע בידו באותו פיצוץ.

למסיבת העיתונאים בצרפת התייצב המאמן תומאס טוכל לצדו של מרקו רויס, ותחילה היה זה החלוץ שדיבר ואמר: "אנחנו מאמינים בלב שלם שאנחנו יכולים לנצח ולהעפיל לחצי הגמר. הסיכויים הם 50-50, אבל אנחנו צריכים להאמין בעצמנו".

רויס התייחס לאותה התקפה על אוטובוס הקבוצה והבהיר: "למען האמת אני לא הייתי על האוטובוס, אבל נכחתי באצטדיון וחזרתי הביתה. אני חושב שאנחנו מוכנים למשחק ולא מפחדים, הוכחנו את הרמה שלנו בעבר ואני מקווה שימשיך להיות לנו לוח זמנים צפוף".

המאמן תומאס טוכל הוסיף: "אנחנו מוכנים למשחק ויודעים שנצטרך להבקיע כמה שיותר. השחקנים שלי בטוחים בעצמם ויודעים מה לעשות. כל עוד אנחנו בתחרות, אנחנו רוצים גם להישאר בה. למדנו לחיות עם הסיטואציה וכל שאנחנו יכולים לעשות זה לדבר אחד עם השני, התרשמתי מהקבוצה שלי בכל הנוגע לשיתוף ורגישות. יש לנו את הכוחות כדי לנצח מחר".



Thomas Tuchel über die Aussichten vor dem Rückspiel gegen @AS_Monaco#asmbvbpic.twitter.com/FnwFAVd8aq

— Borussia Dortmund (@BVB) April 18, 2017

מרקו רויס, ששיחק 45 דקות במחזור הליגה האחרון מול פרנקפורט, צפוי לשוב להרכב ואילו סבסטיאן רודה בספק להתמודדות. אנדרה שורלה הפצוע לא ישחק. במונאקו יחסר פאביניו המוצהב, אך מי שחוזר לסגל הוא טיימואה בקאיוקו שריצה עונש השעיה במשחק הקודם. גם בנג'מין מנדי שיחק בסוף השבוע בליגה וצפוי לשוב להרכב.



במסיבת העיתונאים אמר חלוץ מונאקו רדאמל פלקאו: "זה יהיה משחק שונה הפעם, אבל עם אותן אמביציות. יש לנו יתרון אמנם, אבל אנחנו יודעים שדורטמונד קבוצה נהדרת וזו טעות לחשוב שכבר עלינו. עלינו לשחק כמו בכל משחק".


מאמנו לאונרדו ז'ארדים: "ה-DNA של מונאקו לא השתנה. עלינו לנצל את המומנטום כדי לעלות, אנחנו מכבדים את דורטמונד ומאמינים שהם יהיו חזקים יותר הפעם".


הרכבים משוערים

מונאקו: דניאל סובאשיץ', בנג'מין מנדי, קמיל גליק, ג'מרסון, אלמאמי טורה, תומאס למאר, טיימואה בקאיוקו, ז'ואאו מוטיניו, ברנרדו סילבה, רדאמל פלקאו, קיליאן אמבפה.

דורטמונד: רומן בורקי, מרסל שמלצר, מתיאס גינטר, סוקראטיס, לוקאש פישצ'ק, יוליאן וייגל, כריסטיאן פולישיץ', גונסאלו קסטרו, עוסמאן דמבלה, מרקו רויס, פייר-אמבריק אובמיאנג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי