באיטליה מתמוגגים מבופון, אלגרי: יודעים שיש על מי לסמוך

בופון
בופון | Gettyimages

החלוץ חגג צמד בנוקאאוט, אבל השוער גנב כותרות: "כדור הזהב או אלופות? זה יגיע אם אשמור על המטרה הראשונה". אלגרי זעם על פיאניץ'

(גודל טקסט)
יובנטוס עם רגל וחצי בגמר ליגת האלופות אחרי ניצחון חוץ 0:2 על מונאקו. היה זה משחק של הצהרת כוונות משני צידי המגרש. מצד אחד, בגיל 39 ג'יאנלואיג'י בופון הוכיח שאין לו מעצורים. השוער האגדי מנע מקיליאן אמבפה והחברים כל אפשרות להבקיע.


בצד השני, גונסאלו היגוואין השתיק את מי שהעז לבקר את סכום רכישתו ב-90 מיליון יורו מנאפולי עם שערים ראשונים בשלבי הנוקאאוט.



עיתוני איטליה פירגנו לחלוץ הארגנטיני. "הנסיך של מונאקו", כתב "קוריירה דלו ספורט" ופירגן גם לבופון. "טוטו ספורט" כבר מתכונן לריאל מדריד עם מילה אחת: "ואמוס". העיתון "גאזטה דלו ספורט" כתב: "פיפיטה האמיתי" בעקבות ביקורות שהיו על החלוץ.


Juventus have now gone 10 hours 21 mins since conceding a #UCL goal – Monaco had scored 85 goals in 28 home games this season before today pic.twitter.com/cd5VjFttqQ

— Sky Sports Statto (@SkySportsStatto) May 3, 2017




מאמן יובה, מאסימיליאנו אלגרי סיכם: "מגיעות מחמאות למונאקו. לשחק כאן בהחלט לא היה קל. למונאקו יש המון טכניקה. ביצענו יותר מדי טעויות בהתחלה, אבל כבשנו שער במתפרצת שהיא העוצמה של מונאקו".



היכולת של בופון שלא ספג 621 דקות באלופות: "כשנהיה קשה, אתה יודע שאפשר לסמוך על ג'יג'י. הוא הטוב בעולם וכשיש משחק חשוב הוא תמיד מוכן".



החילוף של מיראלם פיאניץ'
: "כעסתי עליו. הוא יכול להיות אחד הקשרים הטובים בעולם, אבל הוא תמיד מפספס מסירות ומתנהג כאילו זה סוף העולם. הוא צריך להיות רגוע".


ה
בופון וקייליני, יש על מי לסמוך תמיד (AFP)

 

בופון עצמו סיכם: "המטרה שלי אחת. שתמיד יגידו שחולצת ההרכב של יובה מגיעה לי וביום שאפרוש מהקבוצה כולם יתגעגעו אליי. אין לי מטרות נוספות. לא לזכות ב"כדור הזהב" או לזכות בליגת האלופות. אלה יבואו אם אקיים את המטרה הראשונה. אני לא רואה את ההצלות שלי. הכי חשוב להיות מוכן למשחק כזה".

 

החלפת החולצות: "כשהייתי שוער צעיר רצתי להחליף עם אחד הכוכבים והוא אמר לי לא. זה ממש דיכא אותי והחלטתי שבכל משחק אחליף את החולצה שלי עם מי שיבקש, כי אני נותן כבוד לכל שחקן".


ג'ורג'יו קייליני אמר: "אנחנו מוכנים להילחם נגד כל קבוצה גם אם היא הכי טובה בעולם. זו תוצאה נהדרת. רוב הזמן הסתדרנו טוב עם מונאקו והכי חשוב שלחצנו עליהם כדי שלא יוכלו לצאת למתפרצות".

 

אנדראה בראצלי התלהב מקיליאן אמבפה: "הוא פשוט מדהים. אלגרי שינה את השיטה לארבעה בלמים וזה עבד. למונאקו יש התקפה נפלאה עם ארבעה שחקנים. ידענו מראש, אבל כשאתה רואה את זה מקרוב אתה מבין כמה הם טובים ולכן זה הישג שעצרנו אותם".



ג'יג'יאמבפה הלהיב, אבל בופון לקח את הקופה (AFP)

 

במונאקו עדיין הרימו ידיים. אמבפה שחלם להבקיע נגד בופון ירד מתוסכל מכר הדשא: "חסר לנו ניסיון ולא היינו יעילים מספיק למרות שהגענו למצבים. יובה הבקיעה משני המצבים שהיו לה. אני מקווה שנוכל לכבוש בטורינו".

 

המאמן לאונרדו ז'רדים אמר: "בופון היה מדהים. אמבפה לא מצא את המקום כדי לתמרן בגלל שסגרו אותו, אבל הוא צריך למצוא דרך לעשות זאת למרות שקשה מאוד לשחק נגד יובנטוס".


מי שספג מעט ביקורות היה טימו בקאיוקו שהציג יכולת פושרת ובצרפת תהו לאור החיזורים אחריו: "בשל לרמות הגבוהות?".


60 clean sheets in 100 #ChampionsLeague appearances. The GOAT, please let this be the year he lifts that trophy #Buffon#JUVE#Juventuspic.twitter.com/o3fqYcE5bF

— GkNexus (@GkNexusTweet) May 3, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי