בופון: מונאקו יכולה להיות ברצלונה הבאה

ג'יג'י בופון
ג'יגי בופון | Getty

הצרפתים יעלו (רביעי, 21:45) למשחק הגומלין בחצי גמר האלופות בלי סיכוי של ממש (2:0) אבל לפחות יסתפקו ממחמאות משוער יובנטוס

(גודל טקסט)
מונאקו תסיים מחר (שלישי, 21:45) את דרכה בליגת האלופות כשתעלה למשחק השני בחצי הגמר  נגד יובנטוס בטורינו כשהיא גוררת פיגור 2:0 מהמשחק הראשון, אבל לפחות תוכל להתנחם מהמחמאות שקיבלה מג'יג'י בופון. השוער האגדי, שיחגוג הופעה 150 במסגרות האירופיות, סיפר לאתר של אופ"א שסימן את מונאקו כמועמדת לזכות בגביע.  

"בערך בדקה ה-30 למשחק החוץ שלהם  נגד מנצ'סטר סיטי שלחתי מסרון לאחד מחברי ההנהלה שלנו ואמרתי לו שהקבוצה הזאת יכולה עד הסוף", אמר בופון, "הם משחקים כדורגל אנרגטי ונוצץ, יש להם המון חשק והם צעירים. אני מאמין שהם יכולים להגיע לרמה של ברצלונה".


הכוכב הצרפתי בן ה-18 קיליאן אמפבה: "מדהים שהוא נולד אחרי המונדיאל 1998 בו כבר שיחקתי. יצא לי לעבוד עם דורות של שחקנים שנולדו בשנות החמישים והשישים ואסיים את הקריירה עם שחקנים שנולדו בשנות האלפיים".

 

mhk

בופון מתלהב מאמפבה: "מדהים שהוא נולד אחרי המונדיאל בו שיחק". צילום: Getty



שוער יובנטוס הודה שסימן את הזכייה באלופות כמטרה שעוד נותרה לו להשיג: "זה יהיה ההישג הכי מרגש בקריירה שלי יחד עם הזכיה בגביע העולמי 2006. מתנה לדרך הארוכה שעשיתי". 


מסימיליאנו אלגרי המאמן הוסיף במסיבת העיתונאים: "אין למונאקו מה להפסיד. הם יוכלו לשחק ללא לחץ וליצור לנו בעיות בגלל הכישרון שלהם, בעיקר בחלק הקדמי".


אלכס סנדרו, שמבוקש במנצ'סטר יונייטד תמורת 50 מיליון ליש"ט, יחזור לעמדת  המגן השמאלי, בעוד סמי חדירה שהיה מושעה מהמשחק הראשון יפתח בקישור. עדיין לא ברור האם דני אלבס יפתח שוב כמגן ימני וחואן קוודרדו ישחק יותר קדימה או שאלבס ישחק בעמדה קדמית ואנדראה בראצלי ישחק בימין. 


מונאקו תגיע נטולת לחץ וללא ציפיות. לאונדרו ז'רדים התייחס לסיכויים לעשות מהפך: "נצטרך לתקוף כשהראש מנוטל ממחשבות רעות. במשחק הראשון היה לנו אותו מספר הזדמנויות כמו יובה אבל הם היו חדים".

אמבפה וטימו באקאיוקו שלא שיחקו בניצחון 0:3 על נאנסי בליגה יחזרו להרכב. אלמאמי טורה עשוי לשחק במקום נאביל דירר. בנג'מין מנדי בספק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי