רונאלדו: אני רוצה לזכות בליגת האלופות גם בעונה הבאה

רונאלדו
רונאלדו | AFP

ראמוס אחרי ה-1:4 על יובה והזכייה בתואר: "מקדיש את הגביע לאשתי וילדי שנאלצים לסבול אותי כל השנה". זידאן: "אני המאמן הטוב בעולם? לא, בפירוש לא" בופון: "מאכזב ומצער. אזכור את הדרך שעשינו"

(גודל טקסט)
 ריאל מדריד הוכתרה כאלופת אירופה בפעם ה-12 והשנייה ברציפות (לראשונה מאז מילאן ב-1990) והבלאנקוס עשו זאת בסטייל עם 1:4 על יובנטוס. בלאגן גדול נוצר מיד אחרי ההנפה כששחקני הבלאנקוס הוקפו בעשכרות אנשים שלא היו צריכים להיות שם, והפריעו לכריסטיאנו רונאלדו לרדת עם הגביע לחדר ההלבשה.


הכוכב הפורטוגלי כבש צמד, השלים עשרה שערים בחמשת משחקיו האחרונים בצ'מפיונס ו-600 שערים בקריירה.  "זה היה גמר אדיר ואני רוצה להודות לכל השחקנים והצוות שעשו את זה לאפשרי", אמר כריסטיאנו רונאלדו  הנרגש בסיום, "זידאן האמין בכולנו ונתן לנו ביטחון, הוא גרם לנו להאמין. אני רוצה לזכות בליגת האלופות גם בעונה הבאה, אבל זה לא הולך להיות קל".


מאמן ריאל זינדין זידאן, שקטף תואר חמישי בעונה וחצי מאז לקח את תפקיד המאמן בברנבאו נשאל האם הוא המאמן הטוב בעולם: "לא, לא, בפירוש לא". זיזו גם הוסיף כי "הזכייה בתואר האליפות הייתה הרבה יותר מרגשת עבורי".



זידאן: "הזכייה באליפות היתה יותר מרגשת". צילום: Getty 



אם רונאלדו היה המנצח הגדול, ג'יג'י בופון סיים כאכזבה הגדולה של הגמר. "אחרי מחצית טובה שלנו, איבדנו את זה במחצית השנייה. זו אכזבה גדולה", אמר השוער האיטלקי האגדי בקול צרוד וחנוק מאכזבה, "ריאל קבוצה עם קלאס ומגיע לה. כמובן שזה מצער ווכאב עבורי, אבל נהניתי מהדרך שעשינו עד הגמר". בופון לא הזכיר מחשבות על פרישה, כך שאולי עדיין הוא מאמין שיזכה בגביע היחיד שחסר לו בעונה הבאה.



BBC. (Big Bad Chokers). #UCLFinalpic.twitter.com/zPYOOpV9ta

— The Sun Football ⚽ (@TheSunFootball) June 3, 2017




סרחיו ראמוס: "קבענו דייט עם ההיסטוריה ועמדנו בו. אנחנו הקבוצה הראשונה שזוכה פעמיים ברציפות בתואר אלופת אירופה". קפטן ריאל הוסיף: "עשינו מעט מאוד שגיאות ולכן היינו ראויים לזכות. אני רוצה להקדיש את הגביע הזה לכל אלה שנאלצים לסבול אותי במהלך העונה, הוריי, אשתי וילדיי".


מאז אלירן עטר לא התעללו ככה בזקנה

— guy aviezer (@aviezer32) June 3, 2017


גארת' בייל,
שנכנס כמחליף: "לנצח משחק כזה בבית שלי זאת הרגשה נהדרת. עשינו היסטוריה וכעת נהנה מהרגע, היינו צריכים להחזיר לעצמנו את הביטחון במחצית, ולקחנו את הצ'אנס שלנו כמו שהיינו צריכים. עבורי זאת היתה עונה קשה, השקעתי המון עבודה כדי להגיע למשחק הזה וזה השתלם בגדול". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי