"מקוללים, התמוטטות. לאן נעלמה הלחימה האיטלקית?"

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | Gettyimages

בארץ המגף מנסים לעכל את התבוסה של יובנטוס בגמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד. אלגרי הבטיח: "בופון נשאר גם בעונה הבאה, ננסה שוב". אלבס: "אם אתה מאבד ריכוז, ריאל מיד יכולה להכות אותך"

(גודל טקסט)
אכזבה ענקית ליובנטוס. הגברת הזקנה ציפתה אמש (שבת) לזכות בליגת האלופות אחרי 21 שנים שחונות, אבל הציגה יכולת נפל במחצית השנייה והובסה 4:1 בידי ריאל מדריד בגמר בקרדיף.

 

השוער האגדי ג'אנלואיג'י בופון, ששוב לא הצליח לזכות בתואר הגדול היחיד שחסר לו, עזב את המגרש בדמעות. המאמן מסימיליאנו אלגרי הבטיח: "אני נשאר ביובנטוס, ננסה שוב לזכות באלופות".


 

"גאזטה דלו ספורט" יצא בכותרת חריפה: "מקוללים", בהתייחס לעובדה שיובה הפסידה בפעם השביעית בגמר, יותר מכל קבוצה אחרת. ""יובנטוס הפסידה את הקרב בקישור. לוקה מוריץ' היה המנצח הגדול".

 

ב"קוריירה דלו ספורט" נכתב בעצב: "התמוטטות. יובה סיימה את המירוץ בדרך הכי גרועה שאפשר. השיוויון של מנדזוקיץ' היה רק תעתוע". ב"טוטספורט" של טורינו: "הקבוצה עלתה למשחק עם ביטחון גדול מדי שאפשר לנצח וזה ריכך את כולם. היכן הייתה הלחימה האיטלקית הידועה?".


Sulla #Gazzetta di oggi:
Maledizione! Il Real si scatena: 4-1 #UCLFinal ⚽ Doppietta CR7, lacrime Buffon ⚽ Spalletti-Inter, ora è fatta. pic.twitter.com/vV0ytd6Dxg

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) June 4, 2017

 

אלגרי, שהפסיד פעם שנייה בגמר האלופות סירב לומר שמדובר בסוף עידן. "הכי חשוב זה להגיע למעמדים כאלה שוב ושוב. יש לי מחמאות לשחקנים על מה שעשו עד כה. אנחנו יכולים רק לקוות שבפעם השלישית שנגיע לגמר המזל גם יהיה לצדנו. כדורגל הוא בלתי צפוי. היינו שווים לריאל והייתה לנו מחצית ראשונה מצוינת. עד לרגע בו הם הגבירו את הקצב. ריאל מדריד לא הפתיעה אותי אלא את כל מי שאמר שאנחנו נזכה בתואר. פסיכולוגית התמוטטנו אחרי השער השני".

 

על העובדה ששחקנים גדולים כמו פאולו דיבאלה, גונסלו היגוואין ואחרים לא הופיעו למשחק הוסיף המאמן: "זה היה הגמר הראשון של דיבאלה, סרחיו ראמוס סגר אותו מעולה. ג'יג'י בופון יהיה השוער שלנו גם שנה הבאה. בראצלי בלם ענק".


גונסאלו היגוואין. שוב נעלם בגמר (gettyimages)
גונסאלו היגוואין. שוב נעלם בגמר (gettyimages)


דני אלבס
אמר בסיום: "הצלחנו להשוות, אבל ריאל היתה פשוט טובה יותר במחצית השנייה. ההבדל היה בכך שלא הגנו מספיק טוב, כפי שאנו רגילים לעשות. אם אתה לא נשאר בשיא הריכוז והאינטנסיביות, ריאל יכולה להכות אותך".

 

קלאודיו מרקיזיו קרא לאוהדים: "היריבים שלנו ראויים לקרדיט על היכולת שלהם בגמר. מגיעות לנו מחיאות כפיים על העונה הזו. אנחנו מתחילים מחדש. זה חייב להיות המוטו שלנו כרגע". לאונרדו בונוצ'י: "אנחנו מאוכזבים. חשבנו שהזמן שלנו לזכות בתואר הגיע וזה לא קרה. זכינו בשני תארים העונה והצגנו יכולת טובה, צריך לזכור את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי