ברק בכר: וואקמה הוא גבר שבגברים, סומך עליו ב-1,000%

ברק בכר
ברק בכר | מאיר אבן חיים

לקראת המפגש מול הונבד מחר (20:00, שידור ישיר בספורט1) מאמן הפועל ב"ש התייחס למיני משבר עם הכוכב הניגרי. המאמן היריב: "המפתח - לעצור את אוגו"

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע ערכה הערב (שלישי) מסע"ת לקראת משחק הרשמי הראשון העונה – מחר (20:00, ישיר בספורט1) מול בודפשט הונבד בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. 


מהמפגש ייעדר שחקן הרכש הנוצץ איסק קואנקה, שנפצע בקרסולו. מי שכן ישחקו וצפויים לפתוח הם קשר הרכש דן איינבינדר והחלוץ טוני וואקמה, שהתרצה להישאר במועדון לאחר המיני משבר שהיה לו על רקע ההצעה שקיבל מסין. 




המאמן ברק בכר פתח את דבריו: "אנחנו רוצים שכל הקבוצות הישראליות יצליחו באירופה, זה עוזר לכולנו. בלי קשר למה שהן עשו ואנחנו שנה שעברה אנחנו רוצים להצליח. פייבוריט הוא מי שעולה למגרש ועושה את העבודה, ונחוש יותר. שנה שעברה באנו למקומות כביכול שלא היינו פייבוריטים ועשינו את זה. נתמודד מול קבוצה חזקה מאוד. המפתחות – לכבוש יותר. השחקנים יודעים בדיוק מה צריך לעשות".


על טוני וואקמה ואיסק קואנקה: "וואקמה הוא גבר שבגברים. הוא כל כולו בהפועל באר שבע ואני סומך עליו ב-1,000%. לגבי קואנקה, הפציעה שלו היא חוסר מזל".


מיגל ויטור וברק בכר (מאיר אבן חיים)
מיגל ויטור וברק בכר (מאיר אבן חיים)


אי העפלה לשלב הבא: "לא חושבים על זה בכלל. מה שהיה בעונה שעברה זה היסטוריה". 



הסגל: "אני בטוח שנמשיך בקו שלנו מהעונות הקודמות ונראה טוב".



העובדה שלא ערכו משחק אימון במשך שבועיים: "חשש ממרגלים? לא חוששים מאף אחד. עשינו משחק אימון פנימי מול ההרכב השני עם שופט רשמי מההתאחדות, ובהרכב השני יש שחקנים מספיק חזקים".


מיגל ויטור (מאיר אבן חיים)
מיגל ויטור (מאיר אבן חיים)


הבלם מיגל ויטור דיבר גם הוא: "אנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה. זה לא קל אבל הראינו שנה שעברה שכמעט הגענו לשלב הבתים והשנה אנחנו רוצים להיות שם. הכי חשוב זה להתמקד בשני המשחקים הקרובים ולקוות שנעבור לשלב הבא".


המשחק הקרוב: "צריך לנסות למנוע את האיכויות שלהם. אני חושב שפייבוריט זו רק מילה, רואים הרבה פעמים שקבוצות שנחשבות ליותר טובות מפסידות, זה הכל רק בראש שלנו. תמיד יש קושי אבל זה שונה מהעונה שעברה. העבודה היא לעבור שלב והכי חשוב שננצח".


ואר דר מיר ההולנדי: "לא דיברתי עם ג'ורדי קרויף"

גם הקבוצה האורחת ערכה את מסיבת העיתונאים שלה בהשתתפות המאמן אריק ואן דר מיר ומלך השערים בליגה של הקבוצה אשתקד (16 כיבושים) מרטון אפל. "באר שבע מאוד חזקה, מהירה וטכנית. זו תהיה עבודה קשה בשבילנו", אמר ההולנדי שהגיע הקיץ לקבוצה, "יש לב"ש הרבה שחקנים בולטים. ג'ון אוגו הוא שחקן מעולה, הכי חשוב שנעצור אותו. עוד שניים שבולטים הם בן ביטון ומיהאי קורהוט שתוקפים כל הזמן מהאגפים. ב"ש לא הפסידה בבית שנה וחצי בליגה, אז תהיה משימה קשה לנצח אותה. יחד עם זאת ניצחון תמיד אפשרי, אדע מחר להגיד מה תהיה תוצאה טובה". 


על בן ארצו ומנג'ר מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף: "לא דיברתי איתו. ראינו הרבה קלטות של באר שבע מהעונה שעברה וממשחקי האימון העונה".


החום: "עבדתי הרבה שנים בקטאר, שם היה יותר חם. הבעיה היא הלחות. גם בבודפשט חם. אנחנו מקצוענים ונצטרך להתמודד עם זה".


Megérkeztünk beer-shevai szálláshelyünkre: https://t.co/jKSYHT1Irr

— Budapest Honvéd FC (@bphonved) July 11, 2017


ההתאקלמות שלו בקבוצה החדשה: "אני חושב שהתאקלמתי טוב. יש לי סגנון שונה ממה שהיה נהוג עונה שעברה. אני מנסה להטמיע את השיטה כבר ארבעה שבועות, השחקנים צריכים להתרגל אליה. האליפות בעונה שעברה הייתה נס".


מרטון אפל דיבר כאמור גם הוא: "אני לא חושב שהייתי המפתח בעונה שעברה, כל הקבוצה הייתה טובה. אני חושב שהמפגשים יוכרעו ב-180 דקות, לא מחר. מבחינתי הסיכויים להעפיל הם 50-50".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי