רוני: אני 13 שנים במנצ'סטר יונייטד, אבל רוצה לשחק

וויין רוני
וויין רוני | צילום: AFPׂ

קפטן השדים האדומים התייחס לראשונה לעתידו לפני הגומלין חצי גמר הליגה האירופית נגד סלטה ויגו (22:05, ספורטHD1): "ככדורגלן אתה רוצה לשחק כל משחק"

(גודל טקסט)
 מנצ'סטר יונייטד תפגוש את סלטה ויגו למשחק הגומלין הערב בחצי גמר הליגה האירופית (22:05, שידור ישיר בספורטHD1), ובמסיבת העיתונאים שנערכה לפני המפגש דיבר קפטן ההקבוצה וויין רוני גם על עתידו, בפעם הראשונה מאז נרמז שיעזוב את הקבוצה בסיום העונה.


בצל השמועות בנוגע לעתידו, באנגליה מדווחים שרוני מתחנן למנג'ר ז'וזה מוריניו שישאיר אותו במנצ'סטר יונייטד. החלוץ הפך לשחקן מחליף במקרה הטוב אצל הפורטוגלי, אבל רוצה ולפי התקשורת הבריטית אף "נואש" להוכיח את עצמו לאחר שפתח ב-22 משחקים בלבד מתוך 59 העונה וחושש שיצטרך לעזוב לא בגלל רצונו, אלא בגלל שמוריניו לא בונה עליו. 


 

SUN SPORT: Roo: I want to stay #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/6ujHbHni7J

— Neil Henderson (@hendopolis) May 10, 2017

רוני אמר למוריניו שהוא חייב לשחק יותר דקות כדי להוכיח את עצמו. הוא נשאל אתמול ישירות אם ירצה להישאר ביונייטד ואמר: "הייתי במועדון הזה 13 שנים, אבל אני רוצה לשחק". העיתונאים היקשו ושאלו הוא רוצה לעשות את זה בשדים האדומים, והוא השיב: "כמובן. כשחקן אתה רוצה לשחק כל משחק. העונה לא שיחקתי כמו שרציתי לשחק. ניסיתי לעזור לקבוצה על כר הדשא ומחוצה לו. אני פשוט שחקן כדורגל שרוצה לשחק כמה שיותר וככל שאשחק יותר כך ארגיש טוב יותר ואוכל לעזור יותר לקבוצה". 


לרוני יש חוזה לעוד שנתיים בקבוצה, ודווקא מוריניו שרצה להביא אותו בעבר לצ'לסי היה זה שדחק אותו לאט לאט מהקבוצה. החלוץ דווקא מפרגן למנג'ר הפורטוגלי, למרות שלא נכלל בהרכב נגד סלטה ויגו במשחק הקודם: "אמרתי כבר באוקטובר ונובמבר שהמועדון הזה יצליח, כי ראיתי את העבודה של מוריניו".




רוני. יקבל יותר קרדיט ממוריניו? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי