פאניוניוס תפגוש את מכבי ת"א. אלטמן כבש בפנאתינייקוס

פאניוניוס
פאניוניוס | טוויטר

היוונים ניצחו את גוריצה 2:3, ישחקו מול הצהובים. הקשר הישראלי כבש במדי הירוקים ב-1:2 על אלקמאר במשחק הכנה. גלאטסראיי הודחה מהליגה האירופית

(גודל טקסט)
פאניוניוס היא היריבה של מכבי תל אביב בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. היוונים ניצחו הערב (חמישי) את גוריצה 2:3 (2:5 בסיכום) ועלו לשלב הבא. גלאטסראיי הטורקית הודחה במפתיע לאחר שסיימה ב-1:1 מול אוסטרסאנדס השבדית והפסידה בסיכום המשחקים 3:1.


היוונים העפילו לשלב הבא לאחר מחצית ראשונה אדירה שכללה שערים של גיורגיוס מאסוראס (11), סאמד יסיל (15) ולזרוס לאמפרו (23), כשגוריצה הצליחה רק לצמק את התוצאה משערים של ריפט קאפיץ' שכבש מהנקודה הלבנה פעמיים (15 ו-67).




במשחק הדרמתי של הערב, גלאטסראיי אירחה את ההתמודדות מול אוסטרסאנדס כשהיא עם הגב אל הקיר, ונראתה לחוצה מתחילת המשחק. הטורקים ספגו ארבעה כרטיסים צהובים, ואף נכנסו לפיגור בדקה ה-60 משערו של נורי בראווה. הטורקים חזרו למשחק לאחר תשע דקות כשאהמט אילמז צ'ליק השווה ל-1:1, אך התוצאה נשמרה עד שריקת הסיום, שקבעה את הדחתה של גלאטסראיי מהליגה האירופית.

İlk yarıdan kareler. pic.twitter.com/qp2ikDDQl0

— Galatasaray SK (@GalatasaraySK) July 20, 2017

משחק אימון: פנאתינייקוס – אלקמאר 1:2
עומרי אלטמן כבש שער נוסף במשחקי ההכנה, כשהעלה את פנאתינייקוס ליתרון 0:1 בדקה ה-45 מול ההולנדים. היוונים המשיכו לשלוט בקצב המשחק והכפילו את התוצאה בדקה ה-58 משערו של גיירמו מולינס שקבע 0:2. אלקמאר הצליחה לצמק את התוצאה משערו של קאלווין סטנגס בדקה ה-63. 


עומרי אלטמן. פורע את השטרות בירוק. (פנאתינייקוס, אתר רשמי)
עומרי אלטמן. פורע את השטרות בירוק. (פנאתינייקוס, אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי