יוסי אבוקסיס: קצת מאוכזב, יכולנו לכבוש את השני, מנצ'יני: הלו"ז שלנו צפוף

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אתר רשמי

מאמן בני יהודה על ה-0:1 המדהים מול זניט שלא הספיק למהפך בסיכום: "אמרתי שאין לנו סיכוי אחרי ה-2:0 כדי לא 'לעצבן' את היריבה". האיטלקי תירץ

(גודל טקסט)
נכון, בני יהודה הודחה הערב (חמישי) מהליגה האירופית, אבל ה-0:1 של יוסי אבוקסיס ושחקניו על זניט סנט פטרסבורג בחוץ (1:2 לרוסים בסיכום) יקבל פרק של כבוד בהיסטוריה של מחזיקת גביע המדינה.


המאמן דיבר במסיבת העיתונאים אחרי הניצחון הסנסציוני: "ברור שזה כיף לנצח את זניט, אבל יש אכזבה מסויימת כי יכולנו לכבוש את השער השני. באופן אישי, לנצח באצטדיון כזה זה משהו אדיר. אמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים לשחק בחכמה והם עשו את זה".




על דבריו אחרי המשחק הראשון ("אהפוך לבדיחה אם אומר שיש לנו סיכוי"): "ניסיתי לא 'לעצבן' את היריבה, אבל בחדר ההלבשה דיברנו על דברים אחרים".



יוסי אבוקסיס ורוברטו מנצ'יני (עדי אבישי)
יוסי אבוקסיס ורוברטו מנצ'יני (עדי אבישי)


פרשת בן תורג'מן ועאיד חבשי: "ייעצו לי להעניש אותם לפני המשחק, אבל בחרתי להבליג לפני המשחק. יחד עם זאת, השניים כן ייענשו. רגע קומי התרחש במסיבת העיתונאים כשאבוקסיס נשאל מדוע שמות המשפחה של כל השחקנים רשומים בעברית. "זה השם של הספונסר", אמר וצחק המאמן מאושר – מאוכזב".




מאור בוזגלו חוגג את השער של אחיו (פייסבוק, מאור בוזגלו)



מן העבר השני, רוברטו מנצ'יני, ניסה להסביר את המשחק החלש של שחקניו: "זה אחד המשחקים האלו שהיו לנו הרבה הזדמנויות ולא ניצלנו אותן. זה מה שקורה שאתה לא נותן את המיטב. זה קורה לפעמים. יש לנו לו"ז מאוד צפוף, אנחנו משחקים כמעט כל שלושה ימים. אנחנו צריכים לעשות שינויים ב-11. זה מה שקורה בלו"ז כזה צפוף".


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי